IngvaldNordland Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 En alene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Du har jo din stil, men akkurat her tror jeg kanskje bildet hadde gjort seg uten "shivering solution". Men jeg har jo ikke sett det uten så vanskelig å påstå noe som helst. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Bildet avviker en del fra dine vanligste komposisjoner/sammensetninger som jeg for øvrig er en beundrer av. Her også spennende reflekser/forskyvninger, men når allikevel ikke opp dine beste bidrag. Men for all det, ikke dårlig dette heller. Mvh Ragnar Mvh Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 11. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2017 Hei Roar. Det er godt du sier fra. Utgangspunktet var i denne sammenheng svært utfordrende. Så utfordringen var om noe kunne gjøres. Men det hender i hvert fall meg at man kan bli ekstra glad i noen teknikker fremfor andre Hmm. mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 11. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2017 Bildet avviker en del fra dine vanligste komposisjoner/sammensetninger som jeg for øvrig er en beundrer av. Her også spennende reflekser/forskyvninger, men når allikevel ikke opp dine beste bidrag. Men for all det, ikke dårlig dette heller. Mvh Ragnar Mvh Ragnar Helt forståelig Ragnar. Denne var det nok et spørsmål om jeg skulle forfulgt like til mål. Av og til blir jeg fristet til det. mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg