Lars Taraldsen Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Reparerer en ventil.Goliat-produksjonen holdt seg i nesten én uke: Nå er produksjonen stengt ned igjen Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Husker vi hadde slike problemer i Brasil og andre områder drevet veldig cowboybasert. I Nordsjøen har jeg ikke opplevd maken. Dette kan ikke være uflaks. 1 Lenke til kommentar
2LK70DN1 Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Alle som jobber med prosess vet at ventiler blir slitt og ødelagt, derfor bør det være flere reserveventiler på kritiske linjer. Det er HELT latterlig å måtte stenge ned produksjonen i en uke for å bytte en ventil. Jeg går ut fra at de ikke har reserveventil, men må reparere, siden de må stenge ned så lange. Fullstendig useriøst! 1 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Alle som jobber med prosess vet at ventiler blir slitt og ødelagt, derfor bør det være flere reserveventiler på kritiske linjer. Det er HELT latterlig å måtte stenge ned produksjonen i en uke for å bytte en ventil. Jeg går ut fra at de ikke har reserveventil, men må reparere, siden de må stenge ned så lange. Fullstendig useriøst! Tror det er masse reserve etter det jeg har sett men skal sjekke med noen som jobbet med dokumentasjonen for goliat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå