Gå til innhold

Beste socket a hovedkort .

joa1234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en del har problemer med dette kortet, deriblant jeg. det virka ikke første gang så jeg måtte sende det tilbake, lyden skurrer etter litt bruk av og til. Mange med lydproblemene har ikke fått det til å virke med nyeste nedlastninger av drivere osv, og noen får ikke skjermbildet.

Jeg ville valgt MSI, men mange igjen hater MSI. De korta fra msi jeg har hatt har virka perfekt, men asus og abit korta har ikke alltid vert til å stole på.

Edit: tror jeg vil velge et epox hk neste gang. Kun fordi jeg aldri har hatt det før. Blir liksom et eksotisk hk for meg da. :)

Edit en gang til: Må jo si at bortsett fra lyden, så funker jo hk bra det.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

vel som du ser så er jeg også fan av abit nf7-s v2.0 :thumbup:

men hvis du ikke skal overklokke, så velg et hovedkort som kommer med de extra tinga du mest vil ha, for de fleste hk er like gode når man ikke klokker, men spør gjerne om erfaringer med noe som ser interessant ut, for det kan jo være at det kortet du sikler på er et dritkort

Lenke til kommentar

Det ser ut som at Abit vinner. Har MSI fra før av som dere ser i signaturen. Lydkortet ekke problem for meg. Hvis det er det intergrerte som det er snakk om. Har et som er bedre til mitt bruk. Takker for alle svar.

Edit: Overklokking er det rom for. En XP2500+ er ikke bra nok på vanlig hastighet

:D Igjen takker for alle svar

Endret av joa1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...