joa1234 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Som overskriften sier så lurer jeg på hvilke socket a hovedkort som er best. Skal ha et nytt hovedkort etter jul tenkte jeg meg. Erfaringer tas imot Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har endel venner med Abit NF7-S V2.0, gå for denne: Abit NF7-S V2.0 Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har endel venner med Abit NF7-S V2.0, gå for denne: Abit NF7-S V2.0 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) en del har problemer med dette kortet, deriblant jeg. det virka ikke første gang så jeg måtte sende det tilbake, lyden skurrer etter litt bruk av og til. Mange med lydproblemene har ikke fått det til å virke med nyeste nedlastninger av drivere osv, og noen får ikke skjermbildet. Jeg ville valgt MSI, men mange igjen hater MSI. De korta fra msi jeg har hatt har virka perfekt, men asus og abit korta har ikke alltid vert til å stole på. Edit: tror jeg vil velge et epox hk neste gang. Kun fordi jeg aldri har hatt det før. Blir liksom et eksotisk hk for meg da. Edit en gang til: Må jo si at bortsett fra lyden, så funker jo hk bra det. Endret 2. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har endel venner med Abit NF7-S V2.0, gå for denne: Abit NF7-S V2.0 Må hive meg på nf7-s v2.0 jeg og Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 vel som du ser så er jeg også fan av abit nf7-s v2.0 men hvis du ikke skal overklokke, så velg et hovedkort som kommer med de extra tinga du mest vil ha, for de fleste hk er like gode når man ikke klokker, men spør gjerne om erfaringer med noe som ser interessant ut, for det kan jo være at det kortet du sikler på er et dritkort Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Det ser ut som at Abit vinner. Har MSI fra før av som dere ser i signaturen. Lydkortet ekke problem for meg. Hvis det er det intergrerte som det er snakk om. Har et som er bedre til mitt bruk. Takker for alle svar. Edit: Overklokking er det rom for. En XP2500+ er ikke bra nok på vanlig hastighet Igjen takker for alle svar Endret 4. desember 2003 av joa1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå