Gjest Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Hei! Som overskriften sier så får jeg ikke til å hverken se eller laste ned PDF-filer som jeg får tilsendt på e-post. Når jeg trykker på dem for å dem vist i en ny fane så står de bare og loader til evig tid. Hvis jeg prøver å laste dem ned, åpner en feilside seg hvor det står: Denne siden på outlook.live.com ble ikke funnetDet fungerer helt fint å se PDF-filene fra mobilen min, så jeg regner med det er noe galt med PC-en. Mine egne PDF-filer får jeg åpnet på PC-en både i Adobe Reader og på nett. Har prøvd å google litt, men ingenting har fungert så langt. Jeg har en HP Probook 4330s eller 4350s (vet ikke forskjellen eller hva det er jeg har av disse to). Bruker Chrome til vanlig, men har prøvd dette i andre nettlesere også med samme resultat. Hjelp mottas med stor takk!! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Har du prøvd å avinstallere Adobe Reader for å så installere nyeste versjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå