Mag ne Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Edge, som er en av nettleserne jeg bruker, ble borte for meg. Finnes ikke av et søk. For en annen bruker på maskinen funker Edge fortsatt. Windows 10. Jeg har søkt på nettet uten å finne en løsning som er enkel nok for meg. Tips? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Så når du trykker på forstørrelsesglasset på siden av startknappen, så får du ikke opp dette når du skriver edge: Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 Nei, jeg får "ingen resultater funnet for "edge"". Jeg har en mappe som heter "Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe" men edge funker ikke når jeg finner programmet der heller. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Har du skannet for virus og slikt? Last ned Malwarebytes og se om den finner noe. Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 Har du skannet for virus og slikt? Last ned Malwarebytes og se om den finner noe. Bruker alltid Norton, men Malwarebytes syntes heller ikke å gjøre noen forskjell, det er det samme enda. Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) Noe var ikke i orden og jeg valgte å tilbakestille. Endret 10. februar 2017 av Mag ne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå