akelbo Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Activision tenker nytt etter skuffende salgstall for Infinite Warfare.Neste Call of Duty skal vende tilbake til seriens røtter Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Ja dette er i hvert fall for min del, veldig lovende nyheter 2 Lenke til kommentar
JayBrand Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Bra avgjørelse, men det bør vel heller sies at "de tenker gammelt"... Ikke at noe de gjør får meg til å plukke opp en kopi. 4 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) De kommer til å ødelegge dette med å gjøre det alt for kjapt og legge inn latterlige ting som vegghopping og annet urealistisk piss, så dette har jeg ikke noe som helst tro på blir bra. Endret 10. februar 2017 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) Så lenge de ikke ender opp som Battlefield sin siste utgave så høres det faktisk positivt ut. Inifinite Warfare var et slags bunnpunkt etter at Modern Warfare gjenopplivet serien fra de døde igjen for mange år siden. Endret 10. februar 2017 av Vice Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 På tide. Har ikke vert noe skikkelig morsomt CoD siden CoD2. 2 Lenke til kommentar
theIndiekid Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Dette er gode nyheter. Har hatt lyst til å storme Normandy i HD i mange år nå. Så håper de gjør dette skikkelig. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Om Activision er skuffet over salget så må en lure på hva andre utgivere er for noe. Med tanke på at Infinite Warfare er det mest selgende konsoll spillet i 2016 på verdens basis. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Alltid hatt lyst på et WW2 FPS spill som faktisk er kompetitivt, ala CSGO. Håper virkelig at dette kan være the one! Selv om det er høyest usannsynlig... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Sier vel mer om forventningene deres etter så mange år på topp, men en indikasjon må de jo allerede ha fått siden for 2 år siden satte Sledgehammer på saken. Lenke til kommentar
quadzor Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Alltid hatt lyst på et WW2 FPS spill som faktisk er kompetitivt, ala CSGO. Håper virkelig at dette kan være the one! Selv om det er høyest usannsynlig... Følg med dette spillet: http://www.battaliongame.com 2 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Nysjerig hva dei skal "blande" inn. Skal dei lage det i "arena shooter" MW eller skal vi snakke om invasjon med assault på Normandy? Killstreak og perks? venter bare på bayonet ninja Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Senest for to dager siden så jeg ferdig Band of Brothers og sa til damen "Håper cod går tilbake til røttene sine i neste spill" litt flaks skal man jo ha 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg tror folk har litt rosenrøde briller når det kommer til COD 1 og 2. De spillene er like skripta og on rail som de nyere cod spillene. Vennligst stå stille mens at dette kule artilleriet går av. Nå versågod og løp dit. Nå stå stille mens vi prater til deg nå løp dit. Stå her i 5 minutter mens fienden stormer inn i maskingeværet ditt så du kan plaffe de ned. Etc etc. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Men de var jo så fete online Helt standard gunplay og gode maps Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) Vet nå ikke det...prøvde MW2 remastered og det var litt gjesp altså. Samme med Battlefield 1. Hadde vært kult om en gikk bort ifra typisk scifi,første og andre verdenskrig og dags aktuell krigføring og andre alternative fantasi settings. Hvor kult hadde det ikke vært med et Call of Duty satt i en steam punk fantasi verden som har ingen rot til virkeligheten. Endret 10. februar 2017 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Vet nå ikke det...prøvde MW2 remastered og det var litt gjesp altså. Samme med Battlefield 1. Hadde vært kult om en gikk bort ifra typisk scifi,første og andre verdenskrig og dags aktuell krigføring og andre alternative fantasi settings. Hvor kult hadde det ikke vært med et Call of Duty satt i en steam punk fantasi verden som har ingen rot til virkeligheten. Call of duty har aldri hatt rot i virkligheten Lenke til kommentar
-3S41M8NN Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Endelig! Da skal jeg stille meg i køen igjen. Bare de lager en skikkelig historie, basert på noe som faktisk har hendt Lenke til kommentar
Ryggskrubbern Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Noen som følger i DICE sine fotspor? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå