mr. smith Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Noen som vet om TOSHIBA SAT2450S203 har HT - hyperthreading? Står seff ikke så mye info på elkjiip siden... Lenke til kommentar
coban Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 såvidt jeg veit så har alle p4 prosessorer som er over 2,4 fått implementert ht. Lenke til kommentar
mr. smith Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Okay - takker for info... Da ser den PC'en ut til å passe meg ypperlig... Lenke til kommentar
mr. smith Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 såvidt jeg veit så har alle p4 prosessorer som er over 2,4 fått implementert ht. Hmm...fant ut av det selv... er 533 MHz bus på Toshiba'en - så da har den ikke HT iflg. nedenstående kopiert fra Intel's web sider. Speeds Supporting Hyper-Threading Technology 800 MHz system bus: 3.20 GHz, 3 GHz, 2.80C GHz, 2.60C GHz, 2.40C GHz, 533 MHz system bus: 3.06 GHz Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hei..< Har denne laptopen, bare uten Firewire og DVDbrenner. Som du selv fant ut så har denne ikke 800FSB P4(eller 3.06 med HT), og derfor ikke HT... Lenke til kommentar
mr. smith Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Hei..< Har denne laptopen, bare uten Firewire og DVDbrenner. Som du selv fant ut så har denne ikke 800FSB P4(eller 3.06 med HT), og derfor ikke HT... Hei! Synes du det er stor forskjell i ytelse på "lappisen" og P4P800-stasjonærsystemet ditt? Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Blir litt vanskelig å vurdere.. iom at Stasjonæren surrer og går på 3.3Ghz(1100Mhz FSB!), pluss at hdd ytelsene ikke kan sammenliknes! Men det jeg kan si er at min toshiba laptop funker helt tilfredstillende til mitt bruk... som består at det meste, med unntak fra gaming og video-koding etc... Så kort sagt er CPU'n bra... Minne ok... mens hdd-ytelsen suger(dog stille når den jobber!) edit: Synes det ikke kom fram at laptopen er bra... Til normale oppgaver, office-jobber, Photoshop, divx går alle helt fint! Den nevnte hdd ytelsen merkes heldigvis ikke hele tia, faktisk ganske skjelden... Men bare for å sammenlikne: PCMark2002(ikke verdens beste bench-test men ok) Stasjonær : 1800(+) HDD poeng Laptop 4-500 HDD poeng MVH ZemteX Endret 3. desember 2003 av zemtex Lenke til kommentar
mr. smith Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Hey zemtex! Gikk og kjøpte meg den Toshiba'n... Må si at jeg er ganske fornøyd selv - brubart bedre ytelse enn mitt stasjonærsystem, en 1,8Ghz P IV/SIS645-sak bortsett fra HD seff... Kommer vel til å bytte HD'en til en 5400rpm eller 7200rpm etterhvert... mr. smith Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå