akelbo Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Rollespillet skal nå lanseres en gang før april 2018.South Park: The Fractured But Whole er utsatt igjen Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 ****! Sto på lista over spill jeg tenkte å kjøpe ved lansering. Men ok nok av andre ting som kommer i år og en stadig økende katalog å pløye igjennom... Synd for jeg storkoste meg med Stick of Thruth. Så fort jeg var ferdig med første runde startet jeg runde 2. Ikke ofte jeg gjør dette med spill lengre. Lenke til kommentar
quadzor Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Dette kan være et godt tegn for spillbransjen. Utgiverne begynner kanskje å innse at kundene ikke lengre godtar halvferdige produkter fulle av bugs. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 En av de få spillene jeg viste jeg ville ha i 2017 Lenke til kommentar
ImProvement Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Dette kan være et godt tegn for spillbransjen. Utgiverne begynner kanskje å innse at kundene ikke lengre godtar halvferdige produkter fulle av bugs. Samtidig kan det også være et tegn på problemer med utviklingen, noe som ikke er en god ting. Men uansett som du sa, heller utsettelse enn et uferdig produkt. Lenke til kommentar
Distreicus Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Dette er vel en av grunnene til at blizzard ikke vil komme med dato pp spill før de vet at de blir helt ferdig. Lenke til kommentar
CasualGard Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Jaja, nå avbestilte jeg min collectors edition. Bestilte 20/6-2016, og jeg gidder ikke vente et år lissom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå