OHJohansen Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Men prisen gir oss tårer i øynene.TEST: Bang & Olufsen BeoSound 1 Lenke til kommentar
DeloDur Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Er nesten helt sikker på å ha sett minst en kaffekanne i tilnærmet samme design. 9 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Det var jeg som skulle si at det så mest ut som en kaffekanne Den var ikke pen i det hele tatt. Er ikke børstet stål litt passé? Min Marshall Acton er harry som få, men til og med den er penere enn denne... 1 Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Er nesten helt sikker på å ha sett minst en kaffekanne i tilnærmet samme design. Det blir morsomt på neste familiemiddag, når tante Ruth vrir av hele 'skrukorken'. 7 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Er nesten helt sikker på å ha sett minst en kaffekanne i tilnærmet samme design. Det blir morsomt på neste familiemiddag, når tante Ruth vrir av hele 'skrukorken'. Da blir det deng på tante Ruth! 3 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 hvorfor blir det mer og mer artikler om hi-fi på tek? Og hvorfor er disse artiklene som hi-fi artikler ellers: synsing og lite fakta? 1 Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Bestemor: "Jeg heller og heller, dunker på den, vrir og prøver alt mulig, men jeg får bare ikke kaffen ut av denne her jeg". Mamma: "Den nye tørkerullholderen din må du bare bytte alså. Får ikke tredd ned på tørkerullen uansett hvor har jeg prøver jeg altså." Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Bestemor: "Jeg heller og heller, dunker på den, vrir og prøver alt mulig, men jeg får bare ikke kaffen ut av denne her jeg". Mamma: "Den nye tørkerullholderen din må du bare bytte alså. Får ikke tredd ned på tørkerullen uansett hvor har jeg prøver jeg altså." har -> hardt (Redigerings-funksjonen til diskusjon.no kan du få billig av meg. "TypeError: Cannot read property 'getEditor' of undefined") Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Er kanskje bare meg, men syns BO produktene er stygge. 1 Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg syns prisen er latterlig høy. Har man et budsjett på 12000 for en (1) bluetooth høyttaler, har man dårlig fantasi i mine øyne. For 12 K kan man kjøpe 3 Mackie Freeplay med batteri, og en boks alu-spray. Lenke til kommentar
ingarsson Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Med det rødøye blikket den har på terrasse-bildet, tror jeg ikke den har gode intensjoner. Ikke la den være alene med barn i hvert fall. Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) hvorfor blir det mer og mer artikler om hi-fi på tek? Og hvorfor er disse artiklene som hi-fi artikler ellers: synsing og lite fakta? Fordi kunnskap om emnet og en etterprøvbar testmetodikk verken er etterspurt av leserne eller av annonsørene? Jeg tror vi bare må innse at vi som etterspør dette er i et særdeles mindretall. De verste eksemplene er når de tester ørepropper. Uten å ha gjort seg en tanke om testmetodikk er det helt umulig å si noe som helst om lydkvaliteten. En liten bevegelse på selve proppen kan endre lydbildet totalt. Karaktersettingen er mer eller mindre basert på hvor langt inn i øret journalisten greide å presse proppene. Endret 10. februar 2017 av tommelfingerregel2 1 Lenke til kommentar
Blinkskudd Igjen Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Liker mye av det Bang & Olufsen gjør om dagen, men det produktet her ser jo ut som en stygg og uinspirerende termos. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Bestemor: "Jeg heller og heller, dunker på den, vrir og prøver alt mulig, men jeg får bare ikke kaffen ut av denne her jeg". Mamma: "Den nye tørkerullholderen din må du bare bytte alså. Får ikke tredd ned på tørkerullen uansett hvor har jeg prøver jeg altså." har -> hardt (Redigerings-funksjonen til diskusjon.no kan du få billig av meg. "TypeError: Cannot read property 'getEditor' of undefined") Sier du med 3 - i'er i brukernavnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg