Ragnar Skj Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Siesta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Et litt annerledes bilde. Jeg synes lys/skygge-effekten ble stilig her. Kreativt Ragnar! (skal du på Rørosmartnan i år?) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg sliter litt med mørket på mobilen, men det er jo siesta og da er det på sin plass. Godt komponert i s/h med gode kontraster. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 Et litt annerledes bilde. Jeg synes lys/skygge-effekten ble stilig her. Kreativt Ragnar! (skal du på Rørosmartnan i år?) Takker Helene. Joda, vi skal på Martnan i år, gleder oss. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg sliter litt med mørket på mobilen, men det er jo siesta og da er det på sin plass. Godt komponert i s/h med gode kontraster. Mvh Gunnar Her er det lys/skygge og silhuetteffekt jeg er ute etter. Takker så mye for din kommentar Gunnar. Skj Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg slutter meg til de andre her. Hvis bildet er tatt i full automodus (jfr.exif) gjør kameraet ditt en god jobb under (vanskelige) uvanlige forhold. Skulle gjerne sett en fargeversjon også - hvis en slik eksisterer. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg slutter meg til de andre her. Hvis bildet er tatt i full automodus (jfr.exif) gjør kameraet ditt en god jobb under (vanskelige) uvanlige forhold. Skulle gjerne sett en fargeversjon også - hvis en slik eksisterer. Mvh.Oddvar Takk for kommentaren Moerk, fargeversjon langt inn som V2. Skj Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Annerledes og spennende dette mvh Torhild Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg slutter meg til de andre her. Hvis bildet er tatt i full automodus (jfr.exif) gjør kameraet ditt en god jobb under (vanskelige) uvanlige forhold. Skulle gjerne sett en fargeversjon også - hvis en slik eksisterer. Mvh.Oddvar Takk for kommentaren Moerk, fargeversjon langt inn som V2.Skj Takk skal du ha. Personlig synes jeg fargeversjonen er best. Jeg synes det ble mer dekorativt og mer liv i bildet. når det fikk farger. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg