Roar Kneppen Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Blå dører Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Ut av det blå... Fargerik og konkret dokumentasjon av nr.47. Her kan en fint buke fantasien og lage seg et lite eventyr. Likte dette:-) (Selv med alle fargene...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Stilig bilde med de blå dørene mot de opprinnelige gule veggen .Liker den blåsorte fargetonen på den øverste delen av den venstre døren . Vurderte noe lignende på inngangsdøren hjemme også , i så fall hadde kofferten min vært ferdig pakket . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Hei Roar. Stemningsfullt bilde Roar. Regner med at du også vurderte litt denne trekanten oppe i billdkant? Men jeg ser at den kan ikke skjæres bort uten å ødelegge bildet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 En anelse blått i nr.47. Godt komponert og fargerikt. Likte dette! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 Hei Roar. Stemningsfullt bilde Roar. Regner med at du også vurderte litt denne trekanten oppe i billdkant? Men jeg ser at den kan ikke skjæres bort uten å ødelegge bildet. Hadde bildet vært redigert idag og ikke for over 10 år siden så ville jeg nok vurdert anderledes - ja. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Et spennende og fargerikt bilde, et motiv preget av tidens tann mvh Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Slett ikke alltid at det estetisk vakre er det som blir til de beste bilder, her et godt eksempel på nettopp det. Forfallet, i friske farger og ikke minst velvalgt utsnitt gjør dette spennende å betrakte. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Spennende komposisjon med kraftige farger. Her har du virkelig fått fram forfall. Helt supert! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg