TomWhittaker Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva er den laveste temperaturen du kan forvente av en P4 boxed cpu kjøler? Har en venn som har en P4 2,0 og får 28 grader ved litt load, han har vcore på 1,6. Jeg synest dette da var utrolig lite. Selv har jeg samme CPU, boxed og alt. Jeg har 37grader idle. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg ligger på 40°C idle med en P4A 2,4 @ 2,7. Ved høy load stiger den til litt over 50°C Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Når jeg hadde min 2,66 uklokket lå jeg på ca 24 grader idle, 38 load. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Når jeg hadde min 2,66 uklokket lå jeg på ca 24 grader idle, 38 load. Med boxed vifte? Har litt vanskelig for å tro det... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Når jeg hadde min 2,66 uklokket lå jeg på ca 24 grader idle, 38 load. Med boxed vifte? Har litt vanskelig for å tro det... Kan være programmet han brukte målte feil, eller at han hadde det kaldt i rommet? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Men hvordan kan det vere såå stor forskjell på meg og venne min. Vi har samme kjøler, samme prosessor og han har høyere vcore enn meg. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Min 2.0 @2.4 ghz ligger på 24 idle, 32 load. Kan det ikke være at han har lurt deg trill rundt da? kan ha noe med hvor god kontakt det er mellom kjernene, forskjellig kjølepasta o.l men skulle ikke ha 'så' mye å si Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Hehe, lurt meg neida Synes bare det var merkelig stor forskjell mellom oss! Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 kontaktflatene mellom cpu/kjølribbe har mye å si....jeg selv har 23 idle med min overklokk...i bios...men bios er heller ikke til å stole på alltid.... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 kontaktflatene mellom cpu/kjølribbe har mye å si....jeg selv har 23 idle med min overklokk...i bios...men bios er heller ikke til å stole på alltid.... Når var det vel egentlig temp. med boxed han mente. Er stor forskjell på en boxed kjøler og en zalman 6500 Cu... Lenke til kommentar
Zvinx Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har en P4, 3.0 ghz, som er clokket fra 2.667 ghx. Den ligger stabilt på ca 30 grader.. Men har riktig nok 5 kabiss vifta... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 kontaktflatene mellom cpu/kjølribbe har mye å si....jeg selv har 23 idle med min overklokk...i bios...men bios er heller ikke til å stole på alltid.... Når var det vel egentlig temp. med boxed han mente. Er stor forskjell på en boxed kjøler og en zalman 6500 Cu... ooops...du har så rett..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå