Garrian Skrevet 11. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2017 Da ser det ut til at du har riktig DNS-oppslag. Årasken må ligge i black-/whitelist på serveren du forsøker å nå. Hmm... Hva kan rsaken til at jeg har havnet på feil liste være da? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Er du kunde eller administrerer du dette nettstedet? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Jeg tipper dette bare er URL filter i wifi-ruteren i huset. Noen har sikkert lagt inn en default-liste med vanlige "dumme ord" der "pumpe" er ett av dem... Lenke til kommentar
Garrian Skrevet 12. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2017 Jeg tipper dette bare er URL filter i wifi-ruteren i huset. Noen har sikkert lagt inn en default-liste med vanlige "dumme ord" der "pumpe" er ett av dem... Hmm. Dette er ikke noe jeg eller noen andre her i huset har satt opp vertfall. Finner heller ikke noe om dette når jeg logger meg på ruteren. Jeg har TP links archer c3200. Lenke til kommentar
Garrian Skrevet 12. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2017 Er du kunde eller administrerer du dette nettstedet? Jeg er kunde/forhandler Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Da ville jeg ha ringt de som drifter denne nettsiden og fått sjekket om du har havnet på en blacklist. Lenke til kommentar
Garrian Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2017 Da ville jeg ha ringt de som drifter denne nettsiden og fått sjekket om du har havnet på en blacklist. Har nå snakket med dem, og det skal ikke være noen sperre hos dem. Snakket også med nettleverandør, og de hadde heller ingen sperre mente de. Selvom hun jeg snakket med ikke kom inn på siden selv... Frustrerende dette her... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Hvilken nettleverandør har du? Lenke til kommentar
Garrian Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Hvilken nettleverandør har du? Lyse/Altibox Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Kom inn fra Altibox her, kan det være noen IP-sperrer på nasjonalitet? Altibox har kjøpt masse adresser i utlandet i det siste og de kan fort henge igjen med utenlandsk id. Lenke til kommentar
WildCard_ Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Garantert blacklistet. Når jeg prøver å laste siden, oppkoblet med (norsk) VPN, timer siden ut for meg også. Når jeg skrudde av VPN-tilkoblingen gikk det helt fint. Endret 15. februar 2017 av WildCard_ Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Lyse sine DNS servere har ikke oppslag mot butikk.varmepumpeservice.no. Problemet ligger nok i DNS. Bytt til Google sin DNS eller lignende. Endret 15. februar 2017 av TheHaughom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå