Garrian Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Hei Jeg prøver å laste inn en nettside, men jeg får kun en feilmelding som sier at siden brukte for lang tid på å svare, og ber meg sjekke tilkoblingen og proxy tjeneren samt brannmuren Nettsiden vises som normalt når jeg laster den inn på mobilen via 4G, men kobler jeg mobilen til WiFi, vises samme feilmelding. Samme på PCen, den viser samme feilmelding der (på wifi). Noen som aner hva som kan forårsake dette? Alle andre nettsider vises som normalt på WiFi. Takker for tips Endret 9. februar 2017 av Garrian Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 prøv en annen dns? Lenke til kommentar
Garrian Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 prøv en annen dns? Hvordan gjør jeg det? Helt grønn her :/ Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Flere alternativer: https://www.lifewire.com/free-and-public-dns-servers-2626062 Jeg pleier å bruke google. Instruks skal stå der. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Hvilken nettside er dette snakk om? Lenke til kommentar
Garrian Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Hvilken nettside er dette snakk om? Takk for tips, men dessverre til ingen hjelp... :/ http://butikk.varmepumpeservice.no/ Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Hvilken nettside er dette snakk om? Takk for tips, men dessverre til ingen hjelp... :/ http://butikk.varmepumpeservice.no/ Det er ikke noe proxy oss dem, så jeg henger noe oss deg. Hvilke OS kjører du? windows? linux? apple? Lenke til kommentar
Garrian Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Hvilken nettside er dette snakk om? Takk for tips, men dessverre til ingen hjelp... :/ http://butikk.varmepumpeservice.no/ Det er ikke noe proxy oss dem, så jeg henger noe oss deg. Hvilke OS kjører du? windows? linux? apple? Kjører Windows 10 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Hvilken nettside er dette snakk om? Takk for tips, men dessverre til ingen hjelp... :/ http://butikk.varmepumpeservice.no/ Det er ikke noe proxy oss dem, så jeg henger noe oss deg. Hvilke OS kjører du? windows? linux? apple? Kjører Windows 10 Kjør følgende kommando i cmd nslookup butikk.varmepumpeservice.no 4G er det via telefonen med AP til pcen eller på mobilen dirkete? Lenke til kommentar
Garrian Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 4g er på telefonen direkte Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Prøv med annen DNS som foreslått tidligere. Lenke til kommentar
Garrian Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 Prøv med annen DNS som foreslått tidligere. Prøvde dette, men til ingen hjelp.... Jeg laget også hot spot på mobilen til pcen, og da kom jeg inn med pcen. Er det noen sperringer på nettverket hos meg? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) Gjør følgende: Høyreklikk på Start-knappen og velg CMD / Command Line I dette vinduet skriver du følgende: Ping butikk.varmepumpeservice.no Kopier inn svaret du får her. Deretter skriver du følgende: Ping 212.4.37.202 Kopier inn svaret du får her. Endret 10. februar 2017 av TheHaughom Lenke til kommentar
Garrian Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 Gjør følgende: Høyreklikk på Start-knappen og velg CMD / Command Line I dette vinduet skriver du følgende: Ping butikk.varmepumpeservice.no Kopier inn svaret du får her. Deretter skriver du følgende: Ping 212.4.37.202 Kopier inn svaret du får her. 19ms Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Får du svar på begge kommandoene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Det er IP-adressen som kommer fra din DNS som er interessant, ikke responstiden. Hva står det etter "Reply from:"? Lenke til kommentar
GbNoR1 Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg har opplevd det samme. Årsaken min var at jeg hadde blitt registrert som hacker av C-panelet. For å komme innpå siden så må hjemmeside tilbyderen hvitliste ip adressen min. Grunnen var at jeg hadde skrevet passordet feil da jeg prøvde å logge meg inn på C-panelet, iforbindelse med egen hjemmeside. Lenke til kommentar
Garrian Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 Det er IP-adressen som kommer fra din DNS som er interessant, ikke responstiden. Hva står det etter "Reply from:"? 212.4.37.202 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) Da ser det ut til at du har riktig DNS-oppslag. Årasken må ligge i black-/whitelist på serveren du forsøker å nå. Endret 10. februar 2017 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå