lasse_hansen87 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Hei sann. Jeg reinstallrete Windows 10 med clean install nettopp. Spilte BF1 via Origin før, men nå lastet jeg ned Origin igjen, og BF1.. Etter å ha installert et par andre spill via Steam, og restartet maskinen. Så får jeg melding om at MSVCP120.dll mangler, kommer IKKE inn på Origin i det hele tatt. Søkte litt på nett, og har prøvd å "reparert" alle dem Visual C++ Red. som jeg har. Har 2010, 2012, 2013 og 2015 versjonene, har både 86 og 64 versjonen av alle sammen. Problemet kom etter jeg installerte BF1.. EDIT: Nå fungerte det brått, jeg slettet kun Origin, men lot BF1 være, og installerte Origin på nytt, nå fungerer det brått.. Hmm, hva skjedde tro?? Skjønner ingenting jeg nå.. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Installasjon som feilet, du manglet nok en fil, du kunne i teorien også fikset dette ved å finne .dll filen fra nettet, men det er ofte et sikrere alternativ å enten reparere installasjonen, eller avinstallere og installer på nytt. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Hmm. okay. Men Origin har virket i hele dag. Men det skjedde etter jeg installerte BF1. Når det var ferdig nedlastet så slutta origin og fungere, og jeg fikk bare beskjed om at den dll fila manglet. Er det BF1 installasjonen som feilet?? Det fungerer nå når jeg slettet og installerte Origin på nytt. Har ikke installert BF1 på nytt, men alt ser ut til å fungere nå.. hmm Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Har hatt litt issues med dette selv på en annen app. Virka mest som det var problemer med kombinasjonen av 32 og 64 bit versjon av samme årstall samtidig, men i likhet med din situasjon løste det seg med å rote litt rundt. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Lurer på om BF1 sletta x86 og x64 av 2013 versjonen, og instalerte 64 versjonen igjen. Og når jeg installerte Origin igjen så la den til 86 versjonen igjen, og dermed var problemet løst. Min teori. For mener å huske at x86 av 2013 versjonen ikke var i lista når jeg sjekka der når feilen var der. Men etter å ha lagt origin inn igjen så kom den på plass. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 du må faktisk installere rette pakken, hjelper ikke å installere 2015 versjonen og tro at den tar med seg alle andre. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Det er sant, men problemet er gjerne at programmet ber deg installere det du nettop la inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå