ØysteinI Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Er det flere her som opplever å få tilsendt "Ukens Tilbud" fra Komplett.no ørten ganger ? Tror jeg har fått 6 eller 7 i dag alene ... En ekkel spammer som har brutt seg inn i server-parken til Komplett? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nei, jeg fikk bare en. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Har ikke fått en eneste mail. Venter på ukens tilbud mailen. Endret 2. desember 2003 av Nostradamus Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har også bare fått en Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Samme her... har ikke fått noe som helst. Merkelig at det er så stor forskjell ved utsending av mail... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 har blitt "bombet" av komplett selv Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Fikk bare 1 jeg også.. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Sikker på at det ikke kan skyldes at leste mailer ikke slettes fra mailserveren din? Dette ville iallfall føre til at du fikk en ny Komplett-mail for hver gang du sjekket. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 YaTack.no er noen jækler på akkurat det der.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 meldte meg på det der jeg å, får nesten aldri mail jeg Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 YaTack.no er noen jækler på akkurat det der.. haha SKILLED poustcount . (måtte bare si det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå