TommyFM Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) si oss fra du velger du boxen er kjøpt da. ( folkens skal vi ha et veddemål om hvem som bruker pc'n mest, faren eller sønnen ) hehe nei huff jeg skal være snill. MR_T regner med at du mente at jeg skulle si i fra når xbox'en var kjøpt??!??!! Og hva mente du med hvem som bruker pc'en mest?? Faren eller sønnen?? Endret 3. desember 2003 av TommyFM Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 har en xbox selv, utrolig deilig box, muligens det aller beste microsoft noen sinne har sluppet ut. like bra til småbarn som til oss eldre, hehe. hvis du skulle ta en sikkerhetskopi av dine egne cd skiver, så kan du få kopiet dem over til xbox'n å bruke media player til å spille dem av, passer bra til forspill, slipper at folk skal søle øl over cd skivene, bruke talglys til å ødelegge cd cover, ( tja grunnen til at jeg ikke har fester hjemme lengere ) oja xbox'n må være modda for at dette skal funke. si oss fra du velger du boxen er kjøpt da. ( folkens skal vi ha et veddemål om hvem som bruker pc'n mest, faren eller sønnen ) hehe nei huff jeg skal være snill. MR_T ehh.. xboxen trenger ikke være moddet for å legge inn musikk på den nei!! det går helt fint med orginal xbox.... Lenke til kommentar
CIder Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg sniker inn et annet spørsmål her siden du forhåpentligvis har fått svar på det du lurte på. Sorry om jeg stjeler posten din TommyFM ESKIMOBOB: Kan du være så snill å forklare meg hvordan jeg streamer fra pc'en til xboxen?.Så du skrev at du gjorde det selv.... På forhånd takk Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) ESKIMOBOB: Kan du være så snill å forklare meg hvordan jeg streamer fra pc'en til xboxen?.Så du skrev at du gjorde det selv.... Bruker et program som heter Relax på pc´en. Redigerer litt i XBMP sin config.xml fil Og ja, det er like lett som det høres ut. Les: http://dwl.xbox-scene.net/~xbox/xbox-scene.../xbmp_relax.pdf Hvis du ikke får det til så si ifra. Endret 3. desember 2003 av EskimoBob Lenke til kommentar
CIder Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Takk skal du ha! Men jeg fikk det ikke til umiddelbart. Skal kikke nærmere på det senere. Er det "spesielle" ting/innstillinger jeg burde være obs på?. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Gå for ps2, mange barnespill, og billige platinumspill, som er gamle bestselgere som blir solgt billigere. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Foreslår ingen....... En 6-åring har ikke mye glede av en spillkonsoll.... Vent til han blir 8, eller kjøp Pc-spill, som har mye bedre utviklingsmuligheter for barn. Men i så fall: Nintendo GameCube. Nintendo er sjef på barnespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå