Bøgge Bakken Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Vi du vil bare anbefale PSU kan du bare lese siste avsnitt. Jeg har en In-win 250W strømforsyning som jeg var veldig fornøy med. Den av i sin tid nok strøm til det jeg trengte og var man høre den nesten ikke. I senere tid har jeg kjøpt ny hadware blant annet en AMD XP1600+. Jeg hørte av mange at jeg burde ha en 300W men som jeg sa var jeg veldig fornøyd med den.Det har funka helt fint og merka at det kom litt varmere luft ut fra psu. Har brukt det i ca. 1 til 2 mnd og så kommer jeg på lan. Jeg statrter opp maskina og ettervert høre jeg en merkelig lyd. Jeg trudde det var cdrommen og gav den en "hard" slag men lyden gav seg ikke. Tilfeldig skulle jeg bytte ut høytalerne med høretelefoner hørte jeg lyden kom fra PSUen. Det kon nesten ikke noe luft ut av psu og jeg slo strak av maskinen. Heldigvis hadde jeg en 120 vifte som jeg pressa mellom cpuen og psuen. Det fungere det men etter en noen timer begynte det og pipe fra den og slo av PC-en. Jeg klokket ned PC-en til 1050 MHz og satt Volten ned til det laveste. Da hørte jeg ikke noe fra psuen. Jeg klokket den opp igjen og da tok det 5 minutter før lyden kom tilbake. Lurer å om noen har opplev det samme og er det ikke litt rart at det er vifta på psuen som går og ikke selve psuen. kjøre en sund uten vifte (Det kom ikke mye luft ut). PSUen er nok forliten til systemet så jeg må nok kjøpe meg en ny. Noen som har forslag? Den In-Win PSUen prpka like mye/litt mer en en 80x80 mm Paspvifte (19 Db) så jeg er interessert i og ha en i samme støyniva. Jeg "reiner" med at jeg ikke trenger sterkere en 300W men vis dere mener det mosatte så skal jeg "vurdere" og høre på det. Jeg er villig til og bytte ut eksiserende vifte med en 120mm men støynivaet må dere det samme. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg kjøpte meg Enermax sitt 350 W med to vifter. Dette er meget stillegående og meget stabilt på spenningene. Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå