Stig_W Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva er Bushtarion? Http spil i likhet med planetarion? Link? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Hva er Bushtarion? Http spil i likhet med planetarion? Link? www.bushtarion.com Dette er samme prinisipp som planitarion, men et tick tar 10 min. Og det er mye kulere Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Ingen som spiller bushtarion her da ? Bushtarion Dere som liker sånn spill sjekk det ut, det helt rått. Vis dere trenger alliance og beskyttelse i starten kan jeg stå for det Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Neineinei! Bushtarion er kjempe kjedeli! Hva er egenlig morsomt med det? Eneste du gjør er jo å skaffe deg noen planter å kjøpe og selge! Kjempe enkelt å komme seg på top 10 da! har faktisk vært der selv! dere må heller spille Starsphere! nesten som Planetarion, men det er gratis! Skaff deg roids og cells og tjen composite! Bygg deg skip å planlegg angrep! tar fra 6- 14 timer/tick å angripe! Så her må du planlegge skikkelig! *skryt* Jeg har vært på rank 11 *skryt* www.starsphere.net Endret 8. desember 2003 av Nixration Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Neineinei! Bushtarion er kjempe kjedeli! Hva er egenlig morsomt med det? Eneste du gjør er jo å skaffe deg noen planter å kjøpe og selge! Kjempe enkelt å komme seg på top 10 da! har faktisk vært der selv! dere må heller spille Starsphere! nesten som Planetarion, men det er gratis! Skaff deg roids og cells og tjen composite! Bygg deg skip å planlegg angrep! tar fra 6- 14 timer/tick å angripe! Så her må du planlegge skikkelig! *skryt* Jeg har vært på rank 11 *skryt* www.starsphere.net LOL du har aldri vært i TOP10, men den taktikken der, bare plante å selge. Du vet at det best å ha minst mulig score for ikke å vekke så kjempe mye oppmerksomhet og ham uligheter til å angripe små fiender for land?! De råeste alliancene og folkene ligger sannsynligvis under 100+ lista fordi de ikke vil bruke penger og vekke oppmerksomhet. Bushtarion er jo utrolig bra laget, mye bedre enn planitarion, kjett når et tick tar 1 time da. Og når et tick tar 14 timer så er jo det helt utrolig lenge og vente spør du meg, men sikkert mange som liker det og. Og hva kalte du deg i busht. da ? ID ? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg logget meg inn og kikket så vidt på det.... Desverre ble jeg ikke videre tent på spillet og ga det opp med det samme... Dette skyldes for det meste at jeg ikke har så mye tid til å spille for tiden, dermed fikk jeg ikke satt meg inn i spillet, men det kan jo være at det er et OK spill.... Lenke til kommentar
Tomma100 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Beklager gutter detta hørtes UFATTELIG kjedelig ut. See ya Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Og når et tick tar 14 timer så er jo det helt utrolig lenge og vente spør du meg, men sikkert mange som liker det og. Nå var det jo egentlig ikke det han sa, men at det tok 7-14 timer å utføre et angrep. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Og når et tick tar 14 timer så er jo det helt utrolig lenge og vente spør du meg, men sikkert mange som liker det og. Nå var det jo egentlig ikke det han sa, men at det tok 7-14 timer å utføre et angrep. likevel da, 7-14 timer er myyye, men som sagt, for all del, sier ikke at spillet er dårlig. Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Husker ikke ID`en min men jeg kalte meg Lord Torstein of Baksia! Jeg veit at det lønner seg med den taktikken, og jeg brukten den taktikken også. men når det ble kjedeli så begynte jeg og bygge skip og da var det IKKE vanskelig å komme på på top 10! dessuten er det ikke flere enn kanskje toppen 200spillere som spiller Bushtarion aktivt! Men Starsphere derimot! 6000 spillere og kanskje 3-4000 som spiller aktivt! KONGE SPILL! Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Husker ikke ID`en min men jeg kalte meg Lord Torstein of Baksia! Jeg veit at det lønner seg med den taktikken, og jeg brukten den taktikken også. men når det ble kjedeli så begynte jeg og bygge skip og da var det IKKE vanskelig å komme på på top 10! dessuten er det ikke flere enn kanskje toppen 200spillere som spiller Bushtarion aktivt! Men Starsphere derimot! 6000 spillere og kanskje 3-4000 som spiller aktivt! KONGE SPILL! For det første så er den "taktikken" din den eneste måten du skaffer penger på. For det andre så er ikke de som er ranket top10 de som er best. Mulig du ble med i starten og var "dum" og fikk høy score tidlig. Det er jo bare dumt! Og du trenger gode og taktiske bra medspillere for å nå langt i bush. Sitter her med 4 a4 sider (xls. ark) og en kalkulator for hele tiden regne ut hvordan folk er, så tviler på at starsphere er noe særlig mere taktisk enn busht. Du synes sikkert spillet er kjedelig og dårlig fordi du ikke satte deg inn i spilet. Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du har nok kanskje litt rett, men Starsphere fikk jo faktisk flere votes enn Bushtarion på game of the year da:D Starsphere kom på andreplass, mens Bushtarion kom på tredje eller fjerde! HAHA På starsphere bruker alle alliancene mIRC til å communisere og de forskjellige alliancene har alt fra 10-500 medlemmer! Slå den du! Nei kom ikke med den at Bushtarion er mere strategisk enn Starsphere! Starsphere og Planetarion slår alt! jeg har prøvd alle tre spille så har greie på dette! Du har jo bare prøvd Bushtarion! har foresten mange flere skip og div på starsphere! og du må contructe å researche mye mere på Starsphere! Er jo ferdige med å bygge bygninger på Bushtarion med en gang! Den bygningen som tar lebngst tid på strasphere tar hele 126 timer/tick! DRIT FETT! Og for å få mindre ETA/ tiden det tar å angripe folk så må du contructe! og siden det lønner seg å ha liten ETA må du planlegge godt, mens du også må passe på å få deg de skipa du trenger til å forvare deg med! Ikke noe som slår Starsphere og Plantarion nei! Men skal inrømme at Bushtarion er litt bra da! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Uff ble så voldsomt lei av sånne spill når jeg spilte Planetarion og Starsphere +++ heh Spilte vel Planetarion i 6 runder ellerno heh og var selvfølgelig med i den beste alliansen Nei, det var tider når vi i Legion spilte PA og eide alle hehe Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Dere eide jo ikke oss da! Fury Var TØFT når vi merga med Legion da! Det var tøft det! Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Dere vet ikke tilfeldigvis om noen fast ticks spill ? Ute etter et spill som har 1 tick = 2 min eller.no Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har det ja, men det er et SS(starsphere) spill, så det er ikke så akuelt for deg! Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Har det ja, men det er et SS(starsphere) spill, så det er ikke så akuelt for deg! Gi meg url, det jeg ikke liker med starsphere er at det tar så langt tid. men ellers er jo resten tøft. Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 soz m8! Klarer du å forklare hva dette betyr skal du få url`en! ROFHE Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) soz m8! Klarer du å forklare hva dette betyr skal du få url`en! ROFHE SOZ M8= "Sannsynligvis Onanerer Zombi-kamerat-meitemarker" ? Endret 8. desember 2003 av |SeVen| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå