babbakaørn Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Når jeg brenner en cd i nero buring rom brenner den bare Image filer. Hvordan kan jeg få den til å brenne "vanlig" cder? Hvordan kan jeg disable denne funksjonen? Den brenner foresten helt fine med Win Xp sin buring wizard. HJELP! KaySlay Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Ingen som kan hjelpe meg...? HJELP ! Skal brenne cder for spenn i morra! PLZ! HJELP MEG KaySlay Lenke til kommentar
NAmE Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Sikker på at brenneren din blir detected av nero? Hadde problemere med at Nero 5.x.x.x IKKE fant min AOpen 52x brenner, bare en "Image Recorder" . Prøv med nero 6, det fungerte for meg. Eller så kan du finne et annet brenneprogram. Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Ja da det finner brenneren min. I alle fall der hvor man skal velge brenner... Jeg kanb også trykke "burn" men den lager bare en image fil. Og det med å skaffe nero 6xxx er litt vanskelig når man har Telenor ADSL 1gbyte. Er det ikke bare en option man kan skru av eller noe sånt...? Det virket før jeg formaterte med samnme brenner og samme nero. thx for alle svar. KaySlay Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg tror problemet er så enkelt at du faktisk bare ikke har valgt brenneren din jeg, men at den fremdeles står på Image Recorder i lista. Det hjelper ikke at Nero viser den i listen hvor du velger brennere hvis du faktisk ikke har valgt den som brenner. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ehhm. Er det bare noe jeg tror eller tar man Write Cd i NERo for å brenne "vanlige" cdeer... Ikke burn image... Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 det var jo en elendig topic Lenke til kommentar
kain Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Enig møkka topic Ho ho ho Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Både bumping og klasse-eksempel på håpløst emnefelt. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Elendig topic og bumping... Lenke til kommentar
Budashaka Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Recorder->Choose recorder... Eller Ctrl-R Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Plz da dere trenger jo ikke å mobbe meg ut. Men thx for alle svar untatt fra nerdene som sier "Plz dårlig topic!" drit i å svar da ******! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå