Torhild Jansen Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 "Nå igjen..." Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Hvor er den skøn ..den kikker jo næsten på dig og tænker hvor bliver maden af :-) Mvh Suss 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Hvor er den skøn ..den kikker jo næsten på dig og tænker hvor bliver maden af :-) Mvh Suss Takker - ja den venter nok på frokosten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Skjønn krabat som har forstått hvor det er mat å få .. Den står der med et forventningsfullt blikk og venter . Mvh Alec Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Skjønn krabat som har forstått hvor det er mat å få .. Den står der med et forventningsfullt blikk og venter . Mvh Alec Takker Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Krabat? Er det noen fugl som heter det? Jeg tror det er en Rødstrupe (men kanskje best å spørre Albert). Siden den virker meget betenkt lurer jeg å om den tror steinen er et egg som den må ruge på. Dret vil i så fall bli meget vanskelig. Artig bilde. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 Krabat? Er det noen fugl som heter det? Jeg tror det er en Rødstrupe (men kanskje best å spørre Albert). Siden den virker meget betenkt lurer jeg å om den tror steinen er et egg som den må ruge på. Dret vil i så fall bli meget vanskelig. Artig bilde. Mvh.Oddvar Takk for en hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Et litt annerledes men godt småfugleportrett Torhild. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Sååå bra. Nydelig fugl. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2017 Sååå bra. Nydelig fugl. Tusen takk Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Lenge siden mine var på besøk. Ser kanskje litt bedende ut der den står med hodet på skakke. Roar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg