Gå til innhold

Hytte i flere variasjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjeld hytte går jeg ud fra..ser rigtig fint ud og med masser af dejlig vinterstemning vh Suss

Ver 3. er en annen hytte somm ligger 1000 meter fra den første. Høyde over havet ca 10 meter, temperatur -12 grader. Dette er nord i Nordland fylke.

Lenke til kommentar

Fjeld hytte går jeg ud fra..ser rigtig fint ud og med masser af dejlig vinterstemning vh Suss

Ver 3. er en annen hytte somm ligger 1000 meter fra den første. Høyde over havet ca 10 meter, temperatur -12 grader. Dette er nord i Nordland fylke.

Ligner et rigtig dejlig sted..men der er meget langt at køre fra Danmark til Nordland :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott billedserie av hytten i vintermodus , med en stemning som vi ikke har hatt for mye av på Vestlandet denne vinteren .

Foretrekker v1 da jeg synes det ble for mye kontraster i v2 .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Takk for oppmerksomheten i anledning. . . osv.

Det er to hytter, den siste ligger like ved den første og jeg ble fristet av begge. Enig med valget ditt, det er tett opp til originalen bortsett fra at jeg har klonet bort et luftkabel som gikk tvers over bildet. "Snøen" på trærne er rimfrost fra en elvdal like ved. Dette er i perioder svært utbredt i enkelte områder rundt her.

Kommer sikkert flere bilder som er preget av dette.

Mvh Oddvar

Lenke til kommentar

Ligner et rigtig dejlig sted..men der er meget langt at køre fra Danmark til Nordland :-)

Vi bor på et riktig dejlig sted. Efjord i Ballangen kommune. Nesten alle mine bilder er tatt fra Efjord.

Noen fra Ballangen, Tysfjord (nabokommune) og Narvik by.

NB! Avstanden skal være 100 meter ikke 1000 som jeg skrev ovenfor.

Mvh.Oddvar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...