jolietoG Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Hei vil gjerne at om radi skal bannes bør gjerne neto også bannes, da en VAC-ban bør være mye bedre grunn til ban enn disse demo klippene =) Kilde til ban: http://www.vacbanned.com/view/detail/id/76561198028591892 Så har faktisk ikkje du litt peiling heller da. klovn Lenke til kommentar
Monseen Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Hei vil gjerne at om radi skal bannes bør gjerne neto også bannes, da en VAC-ban bør være mye bedre grunn til ban enn disse demo klippene =) Kilde til ban: http://www.vacbanned.com/view/detail/id/76561198028591892 Så har faktisk ikkje du litt peiling heller da. klovn gjerne utdyp om du vil, gi oss "fra utsiden" litt innsikt 1 Lenke til kommentar
jolietoG Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Hei vil gjerne at om radi skal bannes bør gjerne neto også bannes, da en VAC-ban bør være mye bedre grunn til ban enn disse demo klippene =) Kilde til ban: http://www.vacbanned.com/view/detail/id/76561198028591892Så har faktisk ikkje du litt peiling heller da. klovn gjerne utdyp om du vil, gi oss "fra utsiden" litt innsikt Gamer sine regler er vel sånn at folk med VAC ban 1 år tilbake ikke for spille i turnering av deres regi. Lenke til kommentar
Populært innlegg Monseen Skrevet 9. februar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 9. februar 2017 Hei vil gjerne at om radi skal bannes bør gjerne neto også bannes, da en VAC-ban bør være mye bedre grunn til ban enn disse demo klippene =) Kilde til ban: http://www.vacbanned.com/view/detail/id/76561198028591892Så har faktisk ikkje du litt peiling heller da. klovngjerne utdyp om du vil, gi oss "fra utsiden" litt innsikt Gamer sine regler er vel sånn at folk med VAC ban 1 år tilbake ikke for spille i turnering av deres regi. Med andre ord står han for at han cheata? =) Da er det jo bare å gå igjennom alle demoene hans i telenorligaen i år og ifjor da, finn en wallbang og link VAC-brukeren, så er det tydeligvis mer enn nok bevis for en ban =) du ser hvor feil det blir eller??? har jo langt ifra nok bevis for en ban her, skal det bannes fra en demo MÅ det være helt tydelig, skal ikke rå noen tvil engang. 10 Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Får håpe at Gamer.no adminsa ikke ser denne videoen: Da kan det nemlig fort bli lite spillere i førstedivisjonen. Endret 9. februar 2017 av TB-Iceman 3 Lenke til kommentar
DaniBE Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 WTF gamer.no? Han cheater jo ikke. Dette her er ikke akseptabelt bevis for å utestenge noen fra Telenorligaen. De har tross alt starta telenorligaen nettopp. og alt kan endre seg før sluttspillet. Demise Tapte kampen Thats it. Video : Alt for dårlige bevis. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg enix- Skrevet 9. februar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 9. februar 2017 No idea om han cheater eller ikke, men å utestenge han på så lite grunnlag er ganske idiotisk 12 Lenke til kommentar
Luggruff Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Uten tvil noen skikkelige noobs disse adminsa som ikke har game sense for fem flate, og muligens til og med gått glipp av at spillet har både lyd og VoIP-funksjoner /: Folk kommer til å snakke om dette i årevis å le hardt. 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Mens anken pågår synes jeg gamer.no kan stenge kommentarfeltet. Endret 9. februar 2017 av BX3.Moo 4 Lenke til kommentar
tobbaen Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Ganske tynne bevis her må eg sei 1 Lenke til kommentar
heziix Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 er jo idiotisk og banne noen på grunn av det der? Stein Wilmann ta deg en kake. Lenke til kommentar
Antoweif Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Radi er jo elendig til å hacke. Han har har null flow i spillet sitt. Han blir jo også så til de grader påvirket av aimbat-veggjukset sitt at han faller for egne knep hele tiden. Noe alle som bruker slik juks gjør. Creds til admins som ikke tillater slike påkanten-juksere å slippe unna. Bra argument Radi. 5000 timer. Legit. 6 Lenke til kommentar
axelmathias Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Kan noen forklare meg akkurat hvilke hjelpemidler Radifaction anklages for å ha brukt? Det kommer liksom ikke helt frem av artikkelen. 1 Lenke til kommentar
quadzor Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg er enig i alle som sier at videoen lagt ut av lagkameraten ikke er nok for å dømme noen for cheat. Alle har syke plays i mellom, til og med "noobs". Man burde også ha flere kilder enn en Youtube-video laget av lagkameraten hans før man henter høygaflene frem for å ta Telenorligaen. Jeg synes man burde se hele demoen før man kommer med en konklusjon. Hvis alle situasjonene avgjørelsen er basert på er med i den videoen, er jeg imidlertid enig i at det er for lite for å dømme for cheat. 1 Lenke til kommentar
GKZarotan Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Personlig så mener jeg at bevisene her i beste fall er vage. Da burde faktisk admins bruke normal fornuft og jobbe mot å bygge en tyngre bevisbyrde før de for det første går offentlig med det og for det andre tar en avgjørelse. At Gamer.no velger å lage ikke bare 1 men 2 nyheter hvor de henger ut en spiller med noe som kan ødelegge karrieren til det som kanskje er et kjempetalent er faktisk hårreisende. Alle som driver med noe nettbasert vet jo at clickbaiting er viktig og veier tungt inn, men det skal faktisk ikke være på bekostning av unge mennesker (med mindre man heter Se & Hør). Her burde faktisk noen voksne tatt ansvar og sørget for en ryddig prosess. Enten det viser seg at Radifaction er skyldig eller ikke så har denne saken blitt behandlet på en skammelig måte. 3 Lenke til kommentar
FNZ Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Personlig så mener jeg at bevisene her i beste fall er vage. Da burde faktisk admins bruke normal fornuft og jobbe mot å bygge en tyngre bevisbyrde før de for det første går offentlig med det og for det andre tar en avgjørelse. At Gamer.no velger å lage ikke bare 1 men 2 nyheter hvor de henger ut en spiller med noe som kan ødelegge karrieren til det som kanskje er et kjempetalent er faktisk hårreisende. Alle som driver med noe nettbasert vet jo at clickbaiting er viktig og veier tungt inn, men det skal faktisk ikke være på bekostning av unge mennesker (med mindre man heter Se & Hør). Her burde faktisk noen voksne tatt ansvar og sørget for en ryddig prosess. Enten det viser seg at Radifaction er skyldig eller ikke så har denne saken blitt behandlet på en skammelig måte. Helt enig. Dette skal bare ikke skje. Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg er enig i alle som sier at videoen lagt ut av lagkameraten ikke er nok for å dømme noen for cheat. Alle har syke plays i mellom, til og med "noobs". Man burde også ha flere kilder enn en Youtube-video laget av lagkameraten hans før man henter høygaflene frem for å ta Telenorligaen. Jeg synes man burde se hele demoen før man kommer med en konklusjon. Hvis alle situasjonene avgjørelsen er basert på er med i den videoen, er jeg imidlertid enig i at det er for lite for å dømme for cheat. Videoen som er laget av hans lagkamerat er vel en forklaringsvideo/forsvarsvideo på de situasjonene Gamer.no mente var juks i deres øyne. Det er følgelig ikke Youtube-videoen som ble benyttet i beslutningstakingen av Gamer.no, men de faktiske demoene. Lenke til kommentar
Cigar&Waffle Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Og derfor kommer Telenorligaen aldri til å bli en greie! Haha, way to handle. Gleder meg til dere svarer på kritikken Lenke til kommentar
Jeal0us Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Lurer virkelig på hvem som sitter i dette dommerpanelet. De vet vel at de skal være edru når de går igjennom bevis?? Flaut. (TommyM dårlig taper much?? =D) 3 Lenke til kommentar
Lazetti7 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Telenorliga adminsene med nok en latterlig avgjørelse ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå