Fruuit Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Hei folkens, Jeg har ett ønske om å innføre pegging i sexlivet med samboer. Hun er litt "prude" så jeg trenger en innfallsvinkel på samtalen som kanskje kan ufarliggjøre det hele. Noen som har erfaringer eller tips? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Høres kos ut Den beste måten å ufarliggjøre det er vel å ikke tenke noe over det selv. Bare spør rett ut om hun kan tenke seg å være med på det akkurat som du spør om noe annet. "Skal du ha en kopp kaffe kjære?" - "Lyst til å teste ut litt pegging kjære?". 3 Lenke til kommentar
Fruuit Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 Takk for svar, og jeg tror du har rett Har i tillegg funnet en nyttig blogg (pegging101) som jeg føler treffer perfekt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Ufarliggjøring er ett godt tips. God kommunikasjon er uansett sentralt. Og du må naturligvis vurdere dette opp mot hvordan hun er ellers. Er hun åpen for nye ting osv. Lykke til Lenke til kommentar
Fruuit Skrevet 11. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2017 Da har jeg snakken med madammen om fantasien min. Det gikk over all forventning! Hun ble kjempe overrasket og hadde aldrig trud det var noe jeg tente på, men etter å ha leste igjennom bloggen pegging101.com, var hun helt med. Vi koste oss med litt vin og så på forskjellig utstyr på nett. Rett og slett en koselig kveld med pegging som tema:p 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg