Lars Taraldsen Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 – Med et slikt resonnement kan du utsette mennesker for mange forferdelige ting, sier KrF.Polske myndigheter om arbeiderne fra Nord-Korea: – De får i alle fall handle i butikken på egen hånd Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Slaver gjør ting billig og er det hemmelige agenter der så er det også bare positivt da vi elsker litt krig. Nord-Koreanske arbeidere er vinn-vinn. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Nord koreanere i Polen og polakker i Norge. polakkene får nå lov til å dra hjem engang iblant. de betaler jo selv da. Sosial dumping er jo herlig, nordmenn på nav og polakker i arbeid. 3 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Nord koreanere i Polen og polakker i Norge. polakkene får nå lov til å dra hjem engang iblant. de betaler jo selv da. Sosial dumping er jo herlig, nordmenn på nav og polakker i arbeid. Det er en økonomisk sløyfe.Og kom ikke å si eg sa realøkonomisk, da direkt-ører og bonusfangere ikke har tegnet noe, men sier tja og ha. Endret 9. februar 2017 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Dette er jo i realiteten slavehandel. Disse menneskene er jo utleid fra DPRK, og det forundrer meg ikke om de lever under trusselen om at hvis de ikke arbeider ræva av seg, så går det ut over familien hjemme. 3 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Dette er jo i realiteten slavehandel. Disse menneskene er jo utleid fra DPRK, og det forundrer meg ikke om de lever under trusselen om at hvis de ikke arbeider ræva av seg, så går det ut over familien hjemme. Det er nå så at NK treng valutta.Vil tro arbeiderne blir internert eller må skytes ved hjemkomst. Men det er jo vanlig prosedyre, i liknendes tilfeller. Endret 9. februar 2017 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå