LMH1 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 USBCheck Finnes det bedre apper en denne? For å sjekke kabelen klarer quick charge 3.0\ Dash changer? Eller må det ha spessiel chip i mobilen for man kan sjekke alle kabeler (USB C\USB micro) Hvilken hastighet og hvor mye strøm den kan levere stabilt? Synd den ikke gir detaljert informasjon er det vanskelig å utvikle? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Du kan jo kjøpe en slik. https://www.teknikmagasinet.no/produkter/hjem-o-husholdning/verktoy/diverse-verktoy/kcx-017-usb-multimeter Får de for 10-20 kroner fra ebay/kina. Endret 9. februar 2017 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) De fleste telefoner monitorerer nok dette, men da det er urelevant informasjon for 80% av brukerne er det nok godt skult, og kreves kansje root for å få lest av nøyaktig. Selv får jeg opp spenning og strøm på låseskjermen når jeg lader mobilen. Er nok standard på ROM basert på AOSP. Slike usbmultimeter fra kina kan være veien å gå, men disse kan og gi mye tap og er ofte dårlig kvalitet. Annbefaler deg å kjøpe noen forskjellige og sammenligne. Burde og åpne dem å freshe opp loddingene. Edit: og ikke kjøp slike: http://www.ebay.com/itm/Smart-Voltage-LED-Display-Micro-USB-Charging-Cable-For-Samsung-HTC-Sony-Huawei-/262760763860?hash=item3d2dc311d4:g:9AoAAOSwcUBYT6Oy Kabelen er god kvalitet, men måleresultatet er helt feil. Har to slike og de viser bare tull. Endret 9. februar 2017 av Complexity Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Noen forslag til gode kabeltestere? Da fleste tempraturmåler\ klokker strømmåler etc fra kina gir feil informasjon. Er ikke mange som gir riktig resultat. Selv også de fra jula\clasohlson eller biltema samt teknikkmagasinet. Endret 9. februar 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Noen forslag til gode kabeltestere? Da fleste tempraturmåler\ klokker strømmåler etc fra kina gir feil informasjon. Er ikke mange som gir riktig resultat. Selv også de fra jula\clasohlson eller biltema samt teknikkmagasinet. Jeg har den som er linket til over og den fungerer veldig bra til de målingene jeg har gjort opptil 5V 2.4A. Men om akkurat denne modellen egner seg til å måle QC vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå