Fotoskrulla Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Skumringstimen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Kjekt å se steder hvor jeg er litt kjent. Meget godt komponert, stemningsfullt. Likte også godt gårsdagens uten kommentarer. Det er vel for mange allergikere her inne siden de ikke maktet å kommentere. Overskyet i Las Palmas. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Dette var flott! Fint komposisjon, vakkert lys og så kjekt at du har fått fram stripene på himmelen så fint. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Hytte som måske er lidt gemt inde imellem alle træerne..har de udsigt overhovedet...Er det sted man går forbi eller var det bare Jer som var på vild tur :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Kjekt å se steder hvor jeg er litt kjent. Meget godt komponert, stemningsfullt. Likte også godt gårsdagens uten kommentarer. Det er vel for mange allergikere her inne siden de ikke maktet å kommentere. Overskyet i Las Palmas. Mvh Gunnar Litt kjent sier du? Har du gått på dette fjellet noen gang? Det var litt uvant å ikke få kommentar på bildet mitt i går, men jeg har ikke vært så flink å kommentere andre i det siste, så da blir det vel sånn.. kos deg i Las Palmas du Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Dette var flott! Fint komposisjon, vakkert lys og så kjekt at du har fått fram stripene på himmelen så fint. Mvh Fredrik Takk skal du ha Fredrik og god tur på fjellet! Det er vel Storlidalen tipper jeg.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Hytte som måske er lidt gemt inde imellem alle træerne..har de udsigt overhovedet...Er det sted man går forbi eller var det bare Jer som var på vild tur :-) Ja da, disse har nok en helt nydelig utsikt. Stien opp til fjellet går forbi denne hytten, på baksiden av den. Jeg mistet riktignok stien her et øyeblikk fordi jeg skulle fotografere...men fant den heldigvis igjen.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Kjekt å se steder hvor jeg er litt kjent. Meget godt komponert, stemningsfullt. Likte også godt gårsdagens uten kommentarer. Det er vel for mange allergikere her inne siden de ikke maktet å kommentere. Overskyet i Las Palmas. Mvh GunnarLitt kjent sier du? Har du gått på dette fjellet noen gang? Det var litt uvant å ikke få kommentar på bildet mitt i går, men jeg har ikke vært så flink å kommentere andre i det siste, så da blir det vel sånn.. kos deg i Las Palmas du Jeg har nok vært en del på Sunnmøre som jeg har fortalt tidligere, men hytta husker jeg ikke. Mulig vi tok en annen veg. Jeg leste teksten din. Ha en fin kveld! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Stemningsfull aftenskildring . Flott komponert med den diagonale skogkanten og den flotte himmelen i bakgrunnen samt den røde hytten som ble prikken over i'en her. At det kan virke noe mørkt er bare slikt det er på denne tiden av døgnet/året . Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Her gjør stripene mye for bildet selv om de jo setter det nedre feltet med hytta enda litt mer i skyggen bokstavelig talt. men jeg ser ikke noen løsning med lysningsforsøk her. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 De vakre lys/skystripene på himmelen gjør susen i et ellers velkomponert bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg