Gå til innhold

Skumringstimen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt å se steder hvor jeg er litt kjent. Meget godt komponert, stemningsfullt. Likte også godt gårsdagens uten kommentarer. Det er vel for mange allergikere her inne siden de ikke maktet å kommentere. Overskyet i Las Palmas. Mvh Gunnar

Litt kjent sier du? Har du gått på dette fjellet noen gang? :D

Det var litt uvant å ikke få kommentar på bildet mitt i går, men jeg har ikke vært så flink å kommentere andre i det siste, så da blir det vel sånn.. :)

kos deg i Las Palmas du :w00t:

Lenke til kommentar

Hytte som måske er lidt gemt inde imellem alle træerne..har de udsigt overhovedet...Er det sted man går forbi eller var det bare Jer som var på vild tur :-)

Ja da, disse har nok en helt nydelig utsikt.  Stien opp til fjellet går forbi denne hytten, på baksiden av den.  Jeg mistet riktignok stien her et øyeblikk fordi jeg skulle fotografere...men fant den heldigvis igjen.. :confused:

Lenke til kommentar

Kjekt å se steder hvor jeg er litt kjent. Meget godt komponert, stemningsfullt. Likte også godt gårsdagens uten kommentarer. Det er vel for mange allergikere her inne siden de ikke maktet å kommentere. Overskyet i Las Palmas. Mvh Gunnar

Litt kjent sier du? Har du gått på dette fjellet noen gang? :D

Det var litt uvant å ikke få kommentar på bildet mitt i går, men jeg har ikke vært så flink å kommentere andre i det siste, så da blir det vel sånn.. :)

kos deg i Las Palmas du :w00t:

Jeg har nok vært en del på Sunnmøre som jeg har fortalt tidligere, men hytta husker jeg ikke. Mulig vi tok en annen veg. Jeg leste teksten din. Ha en fin kveld! Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Stemningsfull aftenskildring .

Flott komponert med den diagonale skogkanten og den flotte himmelen i bakgrunnen samt den røde hytten som ble prikken over i'en her. At det kan virke noe mørkt er bare slikt det er på denne tiden av døgnet/året .

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...