littleMe Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei Jeg har hatt en konto på home.no en stund. Ca. 3-4 måneder. Men jeg klarer verken å få den hjemmesideeditoren til å virke eller den FTP greia. Når jeg prøver å logge meg på FTP kontoen så sier den feil passord eller noe sånt. Er det noen av dere som vet noe om det? Takk for all hjelp. LittleMe Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Dette er det mange som har problemer med hele tiden! Ta deg et kjapt søk på forumet og se om du finner en oppskrift på problemet. Er ikke sikker selv på hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Bytt til www.start.no/home. Det slår home på alle måter. Kanskje home er litt raskere. Lenke til kommentar
baRs Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 tror du må åpne home.no kontoen med en tekstmelding, måtte ihvertfall jeg en gang i tiden før jeg fikk meg egen serverplass! dvs. FTP ikke funker før du har sendt en tekstmelding.. (noe sånt) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 tror du må åpne home.no kontoen med en tekstmelding, måtte ihvertfall jeg en gang i tiden før jeg fikk meg egen serverplass! dvs. FTP ikke funker før du har sendt en tekstmelding.. (noe sånt) Det er start.no Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) ser det er noen som roter litt her. ser ut som om det har vært en del tull med home.no i det siste. jeg bruker start.no(home.no.net). du må betale 10 kr med sms for at start.no (home.no.net) skal ordne ftp for deg. Start.no er raskere enn home.no, mer stabil og gir gode og raske svar på mailer.. så hvorfor ikke skifte til start.no.(home.no.net) Endret 2. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har hatt en konto på home.no en stund. Ca. 3-4 måneder. Men jeg klarer verken å få den hjemmesideeditoren til å virke eller den FTP greia. Når jeg prøver å logge meg på FTP kontoen så sier den feil passord eller noe sånt. Akkurat samme problemet har jeg! Ikke får jeg svar på mailene jeg har sendt home-folka heller. J***a irriterende! Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 jeg har akkurat samme problemet!!!!!! Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 ' date='03/12/2003 : 23:09'] jeg har akkurat samme problemet!!!!!! Har du prøvd å ringt de? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) ,03/12/2003 : 23:09]jeg har akkurat samme problemet!!!!!! Legg til enda en til... Hvordan kobler man opp med bredbånd? Endret 4. desember 2003 av Opus Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har og bare hatt problemer med home.no sine greier... Bruker nå start.no. Den fungerer tilfredstillende nok... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Alle som ikke klarer og koble til ftp! RING KUNDESERVICE!!! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg hadde det samme problemet med home.no. Sendte MASSE mailer men fikk i kke svar på noen å ingenting skjedde. Så skiftet jeg til start.no. 4-5 måneder senere logget jeg meg inn på home og plutselig virkte kontoen... ikke vet jeg hvordan eller hvorfor men plutselig virket den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå