Gå til innhold

Blir bortskjemt av Komplett... ;-)

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper veldig mye fra Komplett. Der er jo stort sett varene sendt i løpet av et døgn. Når man da kjøper varer fra andre nettbutikker blir man ofte skuffet. Bestilte mobil nå fra et annet firma, og de bruker 4 dager på å få mobilen levert på posten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Strengt tatt var det mine foreldres valg, og den gale enden av landet er i mine øyne i sør ;), og jeg synes at komplett er en ordentlig drittbutikk sammenliknet med bl.a. Amazon hvor frakt er gratis og pakken leveres på døra neste dag i hele landet. Vel og merke i Tyskland.

For øvrig er Komplett alltid vanskelige å ha med å gjøre når det kommer til reklamasjon. Så jeg skjønner ikke hyllesten.

Endret av Star Fox
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Strengt tatt var det mine foreldres valg, og den gale enden av landet er i mine øyne i sør ;), og jeg synes at komplett er en ordentlig drittbutikk sammenliknet med bl.a. Amazon hvor frakt er gratis og pakken leveres på døra neste dag i hele landet. Vel og merke i Tyskland.

For øvrig er Komplett alltid vanskelige å ha med å gjøre når det kommer til reklamasjon. Så jeg skjønner ikke hyllesten.

Alt jeg har reklamert på har gått knirkefritt. Vel å merke finnes det vel unntak at enkelte ikke er fornøyd. Komplett er raske til å sende ut varene i forhold til enkelte andre butikker igjen, som bruker bare en uke på å få den pakket. Vet av mange som handler hos komplett her inne og hører støtt og stadig at det blir sendt ut varer etter en har reklamert, knirkefritt dette også.

Prater selvfølgelig ikke om visse unntak som alltid vil forekomme, uansett hvor en snur seg.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Etter 15-20 års erfaring med diverse butikker og nettbutikker vil jeg for min del påstå det stikk motsatte. Har aldri hatt ett eneste problem med Komplett i forhold til retur, garanti og reklamasjonssaker. Det har alltid ordnet seg smertefritt og i flere tilfeller kostet dem penger.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Helt enig med @Wrasko.

Jeg har handlet på komplett innimellom pga tanken at de har robotlager slik at det skal gå veldig fort.

Må være jeg som bestiller feil vare® for det tar like lang tid om jeg bestiller fra Komplett eller andre nettbutikker.

Lenke til kommentar

Så lenge det må innom posten så tar det jo fort et par dager uansett. Er noe annet når man kan stikke innom pick up pointene deres.

Nei, det er det som er det fine for oss som bor sentralt, at det sendes IKKE med posten, det kommer rett til en butikk i nærheten!

Lenke til kommentar

For meg er det pickup pointene som gjør at jeg velger Komplett, ingenting annet. Kundeservicen syns jeg har blitt noe dårligere med åra, men ikke noe verre enn Elkjøp, Expert etc. For vi som bor veldig sentralt burde jeg kanskje bruke Digital Impuls oftere.

Det er forøvrig trist for resten av landet at de har lagt ned de fleste pickup pointene sine. Nå er det vel bare Oslo, SVG og direkte hos komplett som står igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...