Frk.vims76 Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg er gift med en mann som er kjempeheldig og får skikkelig gode orgasmer når vi har sex. De er ganske sterke og varer lenge. Før vi fikk barn hadde vi mye sex, men har blitt som mange småbarnsforeldre og det blir sjelden. Vi har begge lyst på et aktivt sexliv igjen... MEN, han sliter med at han kommer så fort. Sleit mwd det før også, men hadde sine knep og triks sånn at akten varte en stund. Men nå... nå skulle man tru han var 15 år igjen. Det hender det går for han FØR vi har fått av klærne.... Jo da, vi gjør mye annet også, men nå har jeg gått lei. Fingring, oralsex osv er fint det altså, men jeg savner og ha skikkelig sex. Med han inni meg.. lysten min daler en del når det blir sånn og vi kommer aldri inn i den gode rutinen son kanskje kan hjelpe på. Hvis vi prøver igjen etter en iten stund, så er ikke alltid "saken" like villig lenger. Så. Hva gjør vi nå da? Hvordan kan vi løse dette? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Kondom og/eller bedøvelseskrem. Ikke sånn du får på apoteket, den er nok litt sterk. Men på Kondomeriet og slike plasser får du kjøpt krem som bedøver bittelitt, sånn at han varer lenger. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Han får ta i bruk hånda litt oftere mellom de gangen dere har sex Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Be ham om å trene opp PC-muskelen. Den kan brukes til å blokkere ejakulasjonen mens han fortsatt får orgasme. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Be ham om å trene opp PC-muskelen. Den kan brukes til å blokkere ejakulasjonen mens han fortsatt får orgasme. Er det bare å fortsette rett etter orgasmen da? Anonymous poster hash: 92bb3...594 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Det krever litt trening å få det til, men ja, da forblir man hard etter orgasme (uten ejakulasjon). http://www.nateliason.com/multiple-orgasms-men/ Lenke til kommentar
Underdanie Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Det krever litt trening å få det til, men ja, da forblir man hard etter orgasme (uten ejakulasjon). http://www.nateliason.com/multiple-orgasms-men/ Det høres sykt deilig ut. Kommer det flere orgasmer etter hverandre. Blir orgasmen like hard også. Får selv veldig harde orgasmer, men blir helt slått ut etter orgasmen. Må minst ha en halv time før jeg kan fortsette å da tar det veldig lang tid før jeg får orgasme på ny. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Det er mulig å holde seg på et nivå hvor man klarer å komme flere ganger på kort tid, ofte 5-10 sekunder mellom hver gang. Dette krever dog at man klarer å holde seg under nivået der hvor ejakulasjon skjer. Noen får til kontinuerlige orgasmer også (ikke jeg). En annen fordel med slike orgasmer er at man ikke skiller ut de stoffene som gjør en trøtt slik som med vanlig orgasme med ejakulasjon. Du kan også lese The multi-orgasmic man for mer informasjon om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg