Moerk Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Hålogalandsbrua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Om brua blir ferdig i år har jeg ingen formening om. De er jo utrolig effektive nå for tida.. Men bildene dine var ihvertfall veldig severdige synes jeg. På min skjerm var V2 å foretrekke.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg har ingen skjerm, for mye å drasse på:-) v2 for meg. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Brua sett fra en spennende vinkel. E6 blir litt kortere, og sikkert bra for de som skal fra Narvik til Evenes. En tunnel under Ofotfjorden får bli neste prosjekt hvis der ikke er for dypt. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Brua sett fra en spennende vinkel. E6 blir litt kortere, og sikkert bra for de som skal fra Narvik til Evenes. En tunnel under Ofotfjorden får bli neste prosjekt hvis der ikke er for dypt. Takk for komentarer, er enig i valgene ovenfor, selv om det valgte bildet avviker mest fra originalen. Ellers tror jeg ikke at det vil være økonomisk realistisk å bygge tunnel under Ofotfjorden, men man skal aldri si aldri. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg