Pande Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Christoforos Schuff Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Synes du har fått lite igjen her. Bildet er flott og det uttrykker følelser godt over snittet. mvh Ibn Lenke til kommentar
Pande Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Synes du har fått lite igjen her. Bildet er flott og det uttrykker følelser godt over snittet. mvh Ibn Takker Ingvald:-) Setter kvalitet over kvantitet...er vel som med meg, ser mye med sier ikke alltid noe. Mens andre ganger ser jeg mye og sier mye... Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Kan ikke si noe annet en at du har et i mine øyne et kvalitets bilde.Dette er bare utrolig flott. Inner tier fra meg på dette. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Kan ikke si noe annet en at du har et i mine øyne et kvalitets bilde.Dette er bare utrolig flott. Inner tier fra meg på dette. Takker så mye Jarle:-) Lenke til kommentar
avedon Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Hei et fantastisk bilde du har fått fram her, dette kan du veldig godt. J.... bra i sv/hv dette her. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Pande Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 Hei et fantastisk bilde du har fått fram her, dette kan du veldig godt. J.... bra i sv/hv dette her. Mvh. Roy Takker Roy:-) Har mye upløyd mark foran meg...men det er nå moro på veien:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Her føler jeg at det holder lenge med V1 for å fortelle historien. Roar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 11. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2017 Her føler jeg at det holder lenge med V1 for å fortelle historien. Roar Vel, det er en lang historie, som ikke bør gjøres kort...:-) "Take your time" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg