blackeyedragon Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ok!! Jeg vet ikke helt om Powercolor sine eller Connect3d sine Radeon kort er gode til å yte og overklokke.. De har like priser...begge er billige...men hva synes dere er best... Takker dere alle for svar!!!! Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Har 0 erfaring med Connect3d sin kort, men har selv et Powercolor 9800pro som jeg kjører på 487/410. Alle 9800pro klokker omtrent likt har jeg erfart, men kommer helt an på hva slags kjøling du har tenkt å bruke. Hercules har bedre orginal kjøling enn Powercolor og Connect3d har iallefall. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Begge er BBA, så de er vel helt like. Asus og Hercules er ikke BBA, men produsert av dem selv. De er dyrere, men har bedre kjøling. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 fortsetter på EnD.R.E.'s innlegg: ....og yter litt bedre enn BBA korta Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) fortsetter på EnD.R.E.'s innlegg: ....og yter litt bedre enn BBA korta Med en slik påstand må du nesten komme med tester. Jeg fant en som beviser det motsatte, Hercules 9800PRO er her ikke noe bedre verken på ytelse eller overklokking. http://www.nordichardware.com/reviews/grap...eon9800Roundup/ Endret 5. desember 2003 av EnD.R.E. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå