skrekk Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Min viser veldig sjelden 50km rekkevidde, og da kun når det er varmt ute. Viser stort sett 45-48km (sommer) og nå på vinteren 37-38. Har sett det ned i 33 når det er skikkelig kaldt. Synes det varierer mer med utetemperatur, enn med kjøremønster. Appen viser etter min erfaring riktig resttid på lading, riktig rekkevidde osv. At den er utrolig treg å oppdatere seg ved "forespørsler" til systemet er en helt annen sak. Ryktene sier forresten at det kommer styring av Webasto i appen om ikke så lenge. Lenke til kommentar
hakros Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Jeg valgte businesspakke og indiumgrå(?). rekkevidden holder akkurat de 35km til jobb! Fikk testet ut køassisten også i dag. Rørte knapt pedalene hele veien hjem! Elsker bilen så langt! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Indiumgrå her og. Går bra til blå kalipere ? Lenke til kommentar
hakros Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Hehe! Beste fargen! Ser veldig fresh ut! men når jeg hentet bilen var den blå lysstripen over grillen slått på. Noen som vet hvordan man slår den på? Eller husker jeg feil? har den kanskje aldri vært på? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Skal ikke være noe belysning i det blå utvendig. Tenker du på lyslistene i døra? Disse styres fra infotainmentsystemet. Lenke til kommentar
hakros Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Bare tenkte på den blå stripa mellom panseret og grillen. Mener bare at det var lys i den når jeg hentet den... men da husker jeg feil stripene inne i bilen vet jeg om.. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Hmm indium grå? Er det skikkelig glans i fargen, eller blir den litt blass og anonym? Synes night blue ser ganske fresh ut.... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Synes den er den fineste gråfargen, men vurderte faktisk nightblue også. Det endte tilslutt med grått pga de grå felgene jeg ville ha: Endret 23. februar 2017 av H.A.M. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Jeg vurderer night blue med standard felgene. Skal prøvekjøre på lørdag, så får vi se. Håper på å bli positivt overrasket. Har en følelse at testbilen blir indiumgrå. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Ombestemte meg på fargen rett før jeg skulle bestille. Angrer ikke på at jeg tok Harvard Blue og ikke en av de andre vanlige grå/svarte/hvite som "alle" har. Synes den kler bilen fint. Har også hatt svart bil en gang for mye. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Har hatt svart i 9 år, sølv i 1 år, rød i 6 mnd og nå hvit i 3 år snart. 90% sikker på at det blir night blue. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Perlemor svart så jeg ute på en Golf GTE og må innrømme at effekten ute i sol var ganske stilig. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Veldig lite kan måle seg med svart eksteriør og lyst interiør. Dessverre er begge notorisk vanskelig å holde rene. Leaset hvit bil i håp om at det ville være lettere, men den gang ei. I Oslo sørpa så blir hvit bil veldig raskt skitten. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Jepp. Man skifter bare ut møkka. Men man må ha svart tak innvendig. Endret 24. februar 2017 av H.A.M. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Ja, men ikke mulig med svart tak med St.Tropez lys skinn Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 26. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2017 Jeg som var 100% klar for å bestille GTE.. Garasjene i borettslaget her har eldgammelt El anlegg, og alle garasjene går på 1 kurs. Men styreleder skulle forhøre seg med boligbyggelaget/styret om det var muligheter for å oppgradere (mot at de som måtte ønske egen kurs) skal betale for det selv. Er nesten så jeg vurderer å bestille uansett, haha. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 I borettslaget vårt er det tillatt med motorvarmer i opptil 3-4 timer om dagen. Regner med at en hybrid klarer seg fint å lade på denne tiden? Kan man sette en grense for hvor mye strøm bilen skal trekke? Var og testet en i går. Står fast mellom black pearl eller night blue. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 26. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2017 Er anlegg fra 1975, så hele rekka går visst på en enkelt kurs. Men skal undersøke alle muligheter, for har virkelig lyst på GTE før dieselvarianten. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Ved installering av ny kurs husk at denne skal ha jordfeilvern type B når den skal brukes til å lade elbil, er noe som elektriker som eventuelt skal gjøre jobben skal vite, men er greit å passe på selv og litt at dette blir gjort. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Farge var ikke så lett. Tenker 1) Night blue med lyst interiør 2) Indium Grey med lyst interiør 3) Refleks sølv med svart interiør. Veldig vanskelig å velge farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå