Hofer Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Nordmannen står uten organisasjon etter å ha forlatt den danske storsatsingen.E-SPORT: «Rubino» forlater North Lenke til kommentar
Swift_cs Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Altså det er sinnsykt generøst og trivelig av meg, jeg veit, men jeg er villig til å sparke noen fra laget om Rubino har lyst å steppe inn i telenorligaen 4 Lenke til kommentar
bRAG Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Lykke til videre, Rubino! Lenke til kommentar
ÆØÅ Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 jaja, takk for alt du presterte i Dignitas/North da! Er morsomt å ha noen norske å heie på også! Lenke til kommentar
CWH Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Liker Rubino bare bedre og bedre. Fra et allerede godt utgangspunkt. Du er en god norsk esport ambassadør! Må innrømme at interessen min for North nå falt dramatisk, håper å se Rubino i fremtiden, gjerne med andre nordmenn. Jeg ville ha betalt for å se det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå