Gå til innhold

Nye hodetelefoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sony v700  :w00t:  eller Pioneer dj-1000 eller hva de heter... Min mening; hold deg unna Koss.  :devil: I hvertfall disse små som ikke er lukkete.

Jeg har selv sony v700. De er konge!!

Hvorfor anbefaler du headphones, mens han er ute etter headset?

På tide at folk lærer seg forskjellen.

edit: Krø||e, denne går til deg også. Les posten før du poster. Han er ikke ute etter headphones!

Endret av Peterman
Lenke til kommentar
Sony v700  :w00t:  eller Pioneer dj-1000 eller hva de heter... Min mening; hold deg unna Koss.  :devil: I hvertfall disse små som ikke er lukkete.

Jeg har selv sony v700. De er konge!!

Hvorfor anbefaler du headphones, mens han er ute etter headset?

På tide at folk lærer seg forskjellen.

edit: Krø||e, denne går til deg også. Les posten før du poster. Han er ikke ute etter headphones!

ah...så det i ettertid :cry: ....men det best er vel å kjøpe en mic utenom? :love:

Lenke til kommentar

Prøvde å gå inn på siden igjen, men nå åpner den ikke lenger. Her har du opplysninger om firmaet, så kan du jo ta en tlf. til dem.

H. Ødegaard & Co AS

--------------------------------------------------------------------------------

Firmabeskrivelse

Omfattende produktkatalog med datamaskiner, periferienheter, nettverk,

multimedia, PC-deler og programvare.

--------------------------------------------------------------------------------

Nettadresse

Hjemmeside - www.ad.no

Kontaktopplysninger H. Ødegaard & Co AS

Grensesvingen 7

Tlf: 23246600

Faks: 23246601

E-post: [email protected]

Åpningstider

Mandag-fredag 0800-1600

Hvordan komme seg dit

Besøksadresse: Grensesvingen 7, 0661 Oslo

Populæradresse: Vis a vis Fyrstikktorget

Reisemåte: Bil: Avkjøring fra Strømsveien, ca 300m fra nordre utløp av Vålerengatunnellen.

T-Bane: Rute 2, 3 og 4 (utgang nord/vest).

Buss: Rute 21, 28, 37, 38, 68 og 76.

Se også kart-henvisning i adressen på vår web-side.

Holdeplass: Helsfyr (100m unna)

Lenke til kommentar

:thumbup: Takker for en utfyllende beskrivelse der.. :) Men jeg kom inn etter noen forsøk.. Dette er det beste parret som passer mitt bruk, som jeg fant der Link grei pris, men hvordan kvaliteten er vet jeg ei..

Vet du?

De har også noen med USB tilkobling også: DSP-400 Digitally Enhanced USB Foldable Stereo & Speech RE

Men, hvordan vil det gå å bruke Microsoft sidewinder gamepad da..? Bruker den i dag

-ikke bra tenker jeg :dontgetit: Hva gjør jeg? dropper Gamepadden og går for headset med USB kobling og dobbel pris? hmmm.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...