[SFP]Radar Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 HJELP Jeg skal kjøpe nye hodetelefoner (med mic) Noen som har noen og anbefalle? som har bra lyd.. Tengte meg noe i prisklasse under 1000,- -og hvor er de å få kjøpt..? Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 koss UR40....har hatt dem i et halvt år nå, og er meget fornøyd! du kan kjøpe de på elkjøp eller expert tror jeg. Da slipper du frakten Lenke til kommentar
Franken Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Sony v700 eller Pioneer dj-1000 eller hva de heter... Min mening; hold deg unna Koss. I hvertfall disse små som ikke er lukkete. Jeg har selv sony v700. De er konge!! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Koss SB40. Har ikke prøvd dem, men Koss sine produkter pleier ikke å være av den illelåtende sorten. Kan ikke forsestille meg at de koster mer enn 1000.. Hodetelefoner med mic = headset Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Sony v700 eller Pioneer dj-1000 eller hva de heter... Min mening; hold deg unna Koss. I hvertfall disse små som ikke er lukkete. Jeg har selv sony v700. De er konge!! Hvorfor anbefaler du headphones, mens han er ute etter headset? På tide at folk lærer seg forskjellen. edit: Krø||e, denne går til deg også. Les posten før du poster. Han er ikke ute etter headphones! Endret 2. desember 2003 av Peterman Lenke til kommentar
[SFP]Radar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 heh.. ja det er vel rett med riktig termologi.. Det er headset jeg er ute etter.. Sjekket My Webpage sier: A receiver, as for a telephone, radio, or stereo, held to the ear by a headband. Lenke til kommentar
[SFP]Radar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Fant noen fra tidligere emner på forumet: Plantronics.Audio 90 Link Er det noen som vet hvor de kan kjøpes? AD.no siden som det var lagt ut link til ville alldri åpne seg Og er de bra? Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Sony v700 eller Pioneer dj-1000 eller hva de heter... Min mening; hold deg unna Koss. I hvertfall disse små som ikke er lukkete. Jeg har selv sony v700. De er konge!! Hvorfor anbefaler du headphones, mens han er ute etter headset? På tide at folk lærer seg forskjellen. edit: Krø||e, denne går til deg også. Les posten før du poster. Han er ikke ute etter headphones! ah...så det i ettertid ....men det best er vel å kjøpe en mic utenom? Lenke til kommentar
[SFP]Radar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 men om jeg ikke vil ha det da!! HODETELEFONER MED MIC. (headset) vil jeg ha.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 ah...så det i ettertid ....men det best er vel å kjøpe en mic utenom? Hvorfor det? - Det blir mest sannsynlig dyrere - Blir mer kabelrot Lenke til kommentar
Cozac Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Joda, siden til ad.no åpner den. Der finner du det headsettet du etterlyser + en god del til. Lenke til kommentar
Cozac Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Prøvde å gå inn på siden igjen, men nå åpner den ikke lenger. Her har du opplysninger om firmaet, så kan du jo ta en tlf. til dem. H. Ødegaard & Co AS -------------------------------------------------------------------------------- Firmabeskrivelse Omfattende produktkatalog med datamaskiner, periferienheter, nettverk, multimedia, PC-deler og programvare. -------------------------------------------------------------------------------- Nettadresse Hjemmeside - www.ad.no -------------------------------------------------------------------------------- Kontaktopplysninger H. Ødegaard & Co AS Grensesvingen 7 Tlf: 23246600 Faks: 23246601 E-post: [email protected] -------------------------------------------------------------------------------- Åpningstider Mandag-fredag 0800-1600 -------------------------------------------------------------------------------- Hvordan komme seg dit Besøksadresse: Grensesvingen 7, 0661 Oslo Populæradresse: Vis a vis Fyrstikktorget Reisemåte: Bil: Avkjøring fra Strømsveien, ca 300m fra nordre utløp av Vålerengatunnellen. T-Bane: Rute 2, 3 og 4 (utgang nord/vest). Buss: Rute 21, 28, 37, 38, 68 og 76. Se også kart-henvisning i adressen på vår web-side. Holdeplass: Helsfyr (100m unna) Lenke til kommentar
[SFP]Radar Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Takker for en utfyllende beskrivelse der.. Men jeg kom inn etter noen forsøk.. Dette er det beste parret som passer mitt bruk, som jeg fant der Link grei pris, men hvordan kvaliteten er vet jeg ei.. Vet du? De har også noen med USB tilkobling også: DSP-400 Digitally Enhanced USB Foldable Stereo & Speech RE Men, hvordan vil det gå å bruke Microsoft sidewinder gamepad da..? Bruker den i dag -ikke bra tenker jeg Hva gjør jeg? dropper Gamepadden og går for headset med USB kobling og dobbel pris? hmmm.. Lenke til kommentar
Cozac Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvis du bare har en ledig USB-tilkobling så går det helt greit å bruke head-settet. Men hvorfor USB? Lenke til kommentar
[SFP]Radar Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Hvorfor?? Vet ikke, det bare er slik... DSP-400 Digitally Enhanced USB Foldable Stereo & Speech RE kommer med USB Lenke til kommentar
NAmE Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 DSP serien til Plantronics kommer med innbygget (klump på ledningen) lydkort, og det er derfor det tar opp en usb port... Hvis jeg ikke har missforstått helt da... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Pronunciation: (hed'set"), [key] ?n. 1. Radio, Teleph.a device consisting of one or two earphones with a headband for holding them over the ears and sometimes with a mouthpiece attached. 2. earphones or headphones. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå