Leif Olsson Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Akvarium Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 God kveld folkens Takk før 48 visninger, besøk M v h Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Skulle man kommentere noe her, ble det vel ungenes kreativitet. Tror det er første gang jeg har sett NRKs gullfiskakvarium i farger. Og så att på til på inne i emballasjen til en 55 tommers uhd-tv. Dette burde feires med en sang. Hva med: "We all live in a yellow submarine"? Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Skulle man kommentere noe her, ble det vel ungenes kreativitet. Tror det er første gang jeg har sett NRKs gullfiskakvarium i farger. Og så att på til på inne i emballasjen til en 55 tommers uhd-tv. Dette burde feires med en sang. Hva med: "We all live in a yellow submarine"? Mvh.Oddvar Hei man Det var ungenes kreativitet jeg ville vise her. Ja vi feirer med en sang og we are live in a yellow submarine, skål. Takk då før din hyggelige kommentar med sang Gunnar. M v h Leif :-) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Skulle man kommentere noe her, ble det vel ungenes kreativitet. Tror det er første gang jeg har sett NRKs gullfiskakvarium i farger. Og så att på til på inne i emballasjen til en 55 tommers uhd-tv. Dette burde feires med en sang. Hva med: "We all live in a yellow submarine"? Mvh.Oddvar Hei man Det var ungenes kreativitet jeg ville vise her. Ja vi feirer med en sang og we are live in a yellow submarine, skål. Takk då før din hyggelige kommentar med sang Gunnar. M v h Leif :-) Hilsen Oddvar:-) Nå fikk du en kommentar til! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 Skulle man kommentere noe her, ble det vel ungenes kreativitet. Tror det er første gang jeg har sett NRKs gullfiskakvarium i farger. Og så att på til på inne i emballasjen til en 55 tommers uhd-tv. Dette burde feires med en sang. Hva med: "We all live in a yellow submarine"? Mvh.Oddvar Hei man Det var ungenes kreativitet jeg ville vise her. Ja vi feirer med en sang og we are live in a yellow submarine, skål. Takk då før din hyggelige kommentar med sang Gunnar. M v h Leif :-) Hilsen Oddvar:-) Nå fikk du en kommentar til! Mvh Gunnar Takk takk, alltid trevligt med kommentarer Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg