Gå til innhold

Trådløse plugger til 1000-1800... BeatsX eller andre alternativer?

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Skal nå returnere mitt andre par iløpet av en uke

AfterShokz Trekz Titanium

Kult konsept og ok lyd, men bøylen bak var utrolig irriterende.

Jabra sport pulse

Gikk for disse etter jeg ble overbevist av tek.no , men de verket i øret (selv med de minste pluggene og vingen?) og batteritiden var altfor liten.

Ser etter noen med 6t + batteritid og gjerne med rask lading (micro usb eller lightning)

De må gjerne ha passthrough funksjon, men det er ikke et krav.

Bør være lette og kunne brukes både til trening og hverdags

Vurderer å gå for Beats X men disse kommer ikke til Norge før engang iløpet av februar. Fordelen er blant annet 8 timers batteritid og rask opplading med lightning inngang.

De skal vistnok også lett kunne koble seg opp mot apple sine produkter.

Jeg vurderte også Bragi The headphones. Men disse har fått litt blandet reviews.

Noen som har noen tips?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Skal sjekke dem ut :) er ikke den dyr?:)

Også sett litt på JBL Under Armor BT og den med heartmonitor. Liker derimot ikke de med bøyle over øret så den uten hjertemonitor frister mest

Jaybirds X3 og X2 er jo også et alternativ

Eventuelt Jlab epic 2 skal vistnok ha fått veldig bra reviews (12t batteritid)

Noen som har noen erfaring med disse?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jlab har vist også noen True wireless med overaskende bra batteritid (7timer + 30timer ekstra i beholderen)

Synd batteritiden er dårlig på disse, men ellers virker de lovende :) :

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Beats Powerbeats3

Positivt: Hurtiglading, apple bluetooth chip, ledningen, 12t batteritid, bedre til trening

Negativt: Dyrere, mindre diskre til daglig på jobb, uvist når de kommer på lager i butikken jeg har gavekort i

Beats X

Positivt: Hurtiglading, apple bluetooth chip, ledningen, 8t batteritid

Negativt: Ikke like vanntett, lang ledning, uvist når de kommer inn i butikken jeg har gavekort i

Jaybird x3

Positivt: Mye skryt for lyd og passform, mulighet for å endre lydbildet

Negativt: må ha spesial kobling for opplading, finnes på lager

Jeg har gavekort på 1500 så da er valget mellom å slå til på X3 (pā tross av mangel på apple chippen , hurtiglading og lightning eller micro usb), vente på beats X eller vente og slå til med 500 ekstra for å få powerbeats3

Skal brukes til styrketrening, til og fra jobb, og på jobb.

Jeg er ingen hardcore audiofil, men vil ha noe som er bedre enn apple podsene jeg har idag.

Budsjett 1000-2000

Lenke til kommentar

I går bestilte jeg Jaybird X3 hos soundgarden til 1395,- inkludert frakt. Jeg kan gi en lyd når jeg har fått testet dem litt :) 

Kan også tipse om denne som jeg har kjøpt (ikke testet enda fordi jeg venter på Jaybrid X3): http://uk.mophie.com/shop/power-capsule-wireless-headphone-charger

Det er et deksel til øretelefoner med innebygd batteri. De påstar det skal være batteri til 60 timer.

Lenke til kommentar

Gikk for X3 ... fornøyd sålangt ^^

Stemmer det at disse er in-ear, altså går inn i øregangen? Jeg klarte dessverre ikke å bruke det sist jeg prøvde den typen, så er litt spent på disse.

Ja det stemmer. Personlig har jeg tidligere brukt Bose Soundsport som er en "hybrid" som du knapt merker at du har i øret. 

Jeg har bare eid X3 i 2 dager men jeg har brukt dem både hjemme, buss, hunde-turer og på treningssenter uten at de faller ut. Jeg er litt overrasket over hvor godt de henger, var selv litt skeptisk som deg da jeg var vandt med Bose sin "hybrid" løsning. 

Vil anbefale å bruke "finnene" som følger med.

Kan vell nevnes at jeg ikke har prøvd noen av metodene som skal sitte enda bedre slik som "over-ear"-metoden. Jeg har bare bruk de som vanlig å latt ledningen henge løst bak hode. 

Lenke til kommentar

Gikk for X3 ... fornøyd sålangt ^^

Stemmer det at disse er in-ear, altså går inn i øregangen? Jeg klarte dessverre ikke å bruke det sist jeg prøvde den typen, så er litt spent på disse.

Ja det stemmer. Personlig har jeg tidligere brukt Bose Soundsport som er en "hybrid" som du knapt merker at du har i øret. 

Jeg har bare eid X3 i 2 dager men jeg har brukt dem både hjemme, buss, hunde-turer og på treningssenter uten at de faller ut. Jeg er litt overrasket over hvor godt de henger, var selv litt skeptisk som deg da jeg var vandt med Bose sin "hybrid" løsning. 

Kan vell nevnes at jeg ikke har prøvd noen av metodene som skal sitte enda bedre slik som "over-ear"-metoden. Jeg har bare bruk de som vanlig å latt ledningen henge løst bak hode. 

Takk for svar :)

Det er Bose Soundsport jeg har nå. Synes den sitter behagelig. I tillegg liker jeg å høre hva som foregår rundt meg.

Lenke til kommentar

Takk for svar :)

Det er Bose Soundsport jeg har nå. Synes den sitter behagelig. I tillegg liker jeg å høre hva som foregår rundt meg.

Jeg syntes de er helt fantastiske når det kommer til komforten, og er veldig praktiske på en joggetur og diverse uteaktiviteter. Men det ble veldig irriterende til/fra skole og trening når jeg hørte alt, fordi jeg "kun" har et par med øretelefoner og bruker dem til alt ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...