Kurt Lekanger Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Venter en sjudobling av mobil datatrafikk Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 I mellomtiden, bruker jeg kun wifi for surfing, ellers er mobilen kun en... uh mobil telefon\sms Lenke til kommentar
Knut Johansen Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Ikke hvis folk begynner å bruke Noroot firewall eller lignende. Jeg har mer enn halvert månedlig databruk ved å blokkerte alle apper og systemkomponenter som ikke har noe på nett å gjøre. Positivt for personvernet også antagelig. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Ikke hvis folk begynner å bruke Noroot firewall eller lignende. Jeg har mer enn halvert månedlig databruk ved å blokkerte alle apper og systemkomponenter som ikke har noe på nett å gjøre. Positivt for personvernet også antagelig. hvor stor andel av faktisk trafikk vil du anslå er bullshit? med halvering som du nevner....hvor mange gb ? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 I Norge vil nok avstengning av FM gi et markert oppsving i mobildata. Mobiloperatørene gnir seg nok i hendene allerede. Det er deprimerende å sammenligne priser på datapakker i Norge sammenlignet med Danmark og UK. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Ikke hvis folk begynner å bruke Noroot firewall eller lignende. Jeg har mer enn halvert månedlig databruk ved å blokkerte alle apper og systemkomponenter som ikke har noe på nett å gjøre. Positivt for personvernet også antagelig. Hva med iPhone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå