NTB - digi Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Gjør slutt på «geoblocking».Snart kan du ta med strømmetjenestene til Europa Lenke til kommentar
ahelg Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Kan man ikke allerede gjøre dette med netflix? Da jeg var i Berlin for litt over ett år siden så jeg på netflix på mobilen på kvelden i hotelrommet mitt uten problemer. Lenke til kommentar
Øystein Jakobsen Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Kan man ikke allerede gjøre dette med netflix? Da jeg var i Berlin for litt over ett år siden så jeg på netflix på mobilen på kvelden i hotelrommet mitt uten problemer. Nja, du fikk nok se det tyske utvalget, ikke det norske. Hvis du vil ha hele utvalget må du bruke Smartflix eller tilsvarende. Hbo nordic funker ikke i hele tatt. Det største med denne avgjørelsen er nok ikke ferieturen, men at de må tilby samme innhold og pris i alle eu/eøs land. Dette var en stor greie for steam en tid tilbake da prisene steg med 30% over natta men var mye billigere i england. Kanskje artikkelforfatter burde si noe om regøenw for peis/innhold? Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Kan man ikke allerede gjøre dette med netflix? Da jeg var i Berlin for litt over ett år siden så jeg på netflix på mobilen på kvelden i hotelrommet mitt uten problemer. Nja, du fikk nok se det tyske utvalget, ikke det norske. Hvis du vil ha hele utvalget må du bruke Smartflix eller tilsvarende. Hbo nordic funker ikke i hele tatt. Det største med denne avgjørelsen er nok ikke ferieturen, men at de må tilby samme innhold og pris i alle eu/eøs land. Dette var en stor greie for steam en tid tilbake da prisene steg med 30% over natta men var mye billigere i england. Kanskje artikkelforfatter burde si noe om regøenw for peis/innhold? Vet du om dette er lov eller mulig dersom jeg som bor i norge låner bort min HBO konto til foreldrene som bor fast i frankrike ? Eller kan man risikere noe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå