Gå til innhold

Også Onecall lanserer rollover av data

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med Hello? 

Virker ikke som om det er noe plan på å få det hos dem med det første ut i fra svarene de gir dem som spør på Facebook-veggen sin:

Hello Mobil Hello Frode! Per dags dato er det ikke bestemt noe i forhold til dette. Vi følger dog kontinuerlig med på markedet, og implementering av gode løsninger vil alltid vurderes. 1f642.png:) Mvh Merete, Hello!

Lenke til kommentar

Hello ligger uansett fra 55 - 100,-/mnd lavere i pris uansett enn de andre såkalt billige. Så istedet for å kjipe ned på databruken en måned så kan man bare velge et abonnement som tilsvarer pris i kroner og øre hos konkurrentene, og likevel få dobbel kvote hos Hello. Blir mer forutsigbart og man kan bruke telefonen like mye eler lite som normalt. Just sayin'

Lenke til kommentar

Hello ligger uansett fra 55 - 100,-/mnd lavere i pris uansett enn de andre såkalt billige. Så istedet for å kjipe ned på databruken en måned så kan man bare velge et abonnement som tilsvarer pris i kroner og øre hos konkurrentene, og likevel få dobbel kvote hos Hello. Blir mer forutsigbart og man kan bruke telefonen like mye eler lite som normalt. Just sayin'

ICE.net har lav pris og rollover.

Lenke til kommentar

Ice.net har kun lik pris på 1 GB abonnementet sitt som Hello har. Ellers er det forskjeller.

Hello 1 GB 98,-

Ice 1 GB 99,-

Hello 3 GB 200,-

Ice 2 GB 199,-

Hello 5 GB 244,-

Hello 10 GB 298,-

Ice 5 GB 299,-

Hello 20 GB 398,-

Ice 10 GB 399,-

Om du kjiper ut på bruk en måned eller to, så har du kanskje samme mengden son du ville fått hos Hello til samme pris, med rollover fra de andre.

Det folk flest heller bør fokusere på nå, er priser til spesialnumre og ringepriser til utlandet fra Norge. Det er en dyr fornøyelse.

Lenke til kommentar

Ice.net har kun lik pris på 1 GB abonnementet sitt som Hello har. Ellers er det forskjeller.

Hello 1 GB 98,-

Ice 1 GB 99,-

Hello 3 GB 200,-

Ice 2 GB 199,-

Hello 5 GB 244,-

Hello 10 GB 298,-

Ice 5 GB 299,-

Hello 20 GB 398,-

Ice 10 GB 399,-

Om du kjiper ut på bruk en måned eller to, så har du kanskje samme mengden son du ville fått hos Hello til samme pris, med rollover fra de andre.

Det folk flest heller bør fokusere på nå, er priser til spesialnumre og ringepriser til utlandet fra Norge. Det er en dyr fornøyelse.

Da ICE har eget telenet og bruker netcom sitt, kan du slenge på 915 foran 5-sifrerte nummer for å få å unngå premium-priser til 5-sifrerte, antar hello ikke har denne muligheten da de er på telenor sitt nett som er kjent for å blokkere denne teknikken.

Lenke til kommentar

Hello 1 GB 98,-

Ice 1 GB 99,-

Hello 3 GB 200,-

Ice 2 GB 199,-

Hello 5 GB 244,-

Hello 10 GB 298,-

Ice 5 GB 299,-

Hello 20 GB 398,-

Ice 10 GB 399,-

Da ICE har eget telenet og bruker netcom sitt, kan du slenge på 915 foran 5-sifrerte nummer for å få å unngå premium-priser til 5-sifrerte, antar hello ikke har denne muligheten da de er på telenor sitt nett som er kjent for å blokkere denne teknikken.

Den sperren har blitt fjernet. Jeg med Hello abonnement får til å ringe de 8-sifrede versjonene av femsifret. Det vises på telefonregningene mine. :) Og Hello støtter 4G tale, og wifi tale som telenor gjør. Visual voicemail og andre finesser som telenor har, bare til en lav pris og opp til tregangeren i datakvoter

Lenke til kommentar

Hello 1 GB 98,-

Ice 1 GB 99,-

Hello 3 GB 200,-

Ice 2 GB 199,-

Hello 5 GB 244,-

Hello 10 GB 298,-

Ice 5 GB 299,-

Hello 20 GB 398,-

Ice 10 GB 399,-

Den sperren har blitt fjernet. Jeg med Hello abonnement får til å ringe de 8-sifrede versjonene av femsifret. Det vises på telefonregningene mine. :) Og Hello støtter 4G tale, og wifi tale som telenor gjør. Visual voicemail og andre finesser som telenor har, bare til en lav pris og opp til tregangeren i datakvoter

Og ikke minst så får du både tvilling- og datasim hos Hello, noe du ikke får hos Ice. Ice sier at det kommer snart men det har de påstått i flere år så jeg har mine tvil på om vi ser det i nærmeste fremtid. 

Lenke til kommentar

Hello 1 GB 98,-

Ice 1 GB 99,-

Hello 3 GB 200,-

Ice 2 GB 199,-

Hello 5 GB 244,-

Hello 10 GB 298,-

Ice 5 GB 299,-

Hello 20 GB 398,-

Ice 10 GB 399,-

Og ikke minst så får du både tvilling- og datasim hos Hello, noe du ikke får hos Ice. Ice sier at det kommer snart men det har de påstått i flere år så jeg har mine tvil på om vi ser det i nærmeste fremtid.

Hah. Glemte å nevne de argumentene. :p Takk!

Bruker tvillingsim selv. Koster 100,- i etablering, gratis med vanlig tvilling. Datasim koster mer. Men det er bare å velge vanlog tvilli g, siden et modem, pc med simkortplass osv ikke merker forskjell. Data er data. Er kun mottak og sending av samtaler som er forskjell.

Hello har også en ok app der man selv kan velge abonnement, dog kun én gang per måned. Skal man velge flere ganger så kan man ringe kundeservice gratis på 22222300. Nok gratis reklame fra meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...