voüshvaggi fyrsten Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har nettopp testet MP 2 og jeg synes at det var fenomenalt risen Det holdte alle forventninger fra min side og grafikken var helt grei.. Hva synes dere andre om det?? Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Dette har overhodet ingenting med "tilbakemeldinger, ris og ros" å gjøre. Flyttes til "generell diskusjon". Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Synst det er et flott spill, med pen grafikk og heftige bullet-time effekter, men det er liksom noe som gjør at jeg ikke vil spille det om igjen etter at jeg har rundet det.. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Var jo veldig stilig spill da, men det var for kort ja, og litt enkelt, til og med på vanskeligeste grad. Eneren var både lengre og vanskeligere. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Spillet blir fortalt på en genial måte. Det inneholder en slags sirkelkomposisjon, altså den begynner slik som den slutter. Max Payne 2 blir fortalt nesten som en novelle. Selve fortellerteknikken i MP2 er det som imponerer meg mest! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 [/b]KORT Litt feil bruk av tags, det der. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Må si meg hjertens enig Spillet var fenomenalt bra! Grafikken var bra Og historien var super, men det var for kort og lett, men deter jo en grunn at det er vanskelihetsgrad på det! Anbefales på det høyeste! Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Synst det er et flott spill, med pen grafikk og heftige bullet-time effekter, men det er liksom noe som gjør at jeg ikke vil spille det om igjen etter at jeg har rundet det.. Enig. Flott spill, men man blir liksom lei etter å ha runda det...Bra det ikke er lenger mener nå jeg! EDIT: Trykkleif... Endret 2. desember 2003 av Nixration Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Synes ikke det var kort, det var ganske middels langt når jeg gjorde det uten å miste liv. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Spillte det på xbox i går. Synes det var helt greit. På en måte 1eren med bedre grafikk. Men det føltes på mange måter veldig mørkt og dystert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå