Veritæs Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 hei har nettopp opgradert fra win2k til xp. Kun for å dra nytte av min CPU's hyperthreading. Etter å ha vært innom windows og restartet, siden windows fant 2 cpu. Men rett etter jeg kom inni windows stoppet viftene på cpuen! dvs, ved oppstart så går viftene, men i det jeg er inne i windows stoppet det. Noen hjelp?? Tempen er nå på 55 grader uten vifte Lenke til kommentar
Swein Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hmm.. Prøvd å bytte vifte? skifte strømtilførsel til vifta?? Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 nei ingenting. Alt jeg gjorde var å oppgradere til XP. og deretter skru på hyperthreading i BIos Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 hjelp hvor er nerdene når man virkelig trenger dem? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 hjelp hvor er nerdene når man virkelig trenger dem? På do.. Men har ikke peiling på hva som er galt.. du har ikke forandra noe merkelig i biosen? Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Prøv å klokke tilbake prosessoren til standard hastighet. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 har du et viftestyringspogram så pass på at det er på. det hadde kansje hjelpt og skifte vifte. kan jo vere feil i win xp. prøv først og reinstaler. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Flash biosen .. Kan være det hjelper .. Og .. eh .. gjør det før du svir av hele chippen din da .... Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Han har vel P4, så prossesoren kan ikke svi seg.. De skal jo stoppe når de blir varme, var i hvert fall det jeg så på en video fra Toms hardware. Har ingen anelse hva som er galt, men han kan i hvert fall ikke ødelegge CPUen. Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 alså leverer ikke HK strøm fra den 3pinnen som skal gi strøm til Vifta, prøv å sette på ei ann vifte feks kabinett vifte å se om den snurrer hvis den gjør det er det vifta di som er gåen, hvis ikke er det noe annet .) Lenke til kommentar
xthal Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Han har vel P4, så prossesoren kan ikke svi seg.. De skal jo stoppe når de blir varme, var i hvert fall det jeg så på en video fra Toms hardware. Har ingen anelse hva som er galt, men han kan i hvert fall ikke ødelegge CPUen. Å jo da, en kan svi p4'er også, litt vanskeligere men for all del, det går Sannsynligvis er det noe viftestyring, enten i bios eller windows Endret 3. desember 2003 av xthal Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Vel, jeg så en film av at de tok av viften på en p4, lot den stå en stund (mens de spilte UT2k3) også satte de viften på igjen og spillet fortsatte like fint.. Mens AMDene brant opp.. Lenke til kommentar
Star Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 AMD går i stykker uanset... Intel klarer seg jo som oftest, men det går an og ødelegge dem og hvis man prøver lenge nok tro meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå