littlelittle Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Hei, fyller 21 og lurer på om jeg skal invitere foreldra til samboern min til bursdagen min. ba de i fjor siden jeg ble et "rundt" tall, og for at de skulle møte min familie, altså mine foreldre og søsken. Lurer på om noen har noen tanker om dette? Feirer bursdag sammen med min søster siden hun har bursdag på nesten samme dag. Svigers er jo hyggelige, men det er jo så klart bedre stemning og atmosfære hvis det bare er mine foreldre og søsken. Tenker at det er jo heller ikke et rundt tall.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Ble foreldrene dine bedt i samboeren din sin bursdag? Lenke til kommentar
littlelittle Skrevet 8. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2017 Ble foreldrene dine bedt i samboeren din sin bursdag? vi flytta inn i et hus rett før samboeren min sin bursdag, så da hadde vi innflyttingsfest og bursdag i samme slengen, så da ba vi fra man side også.. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Er det ikke litt smålig å bare invitere halvparten av familien? Lenke til kommentar
hsdhsfhsf Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 dere er for unge til at foreldrene tar forholdet seriøst så kanskje like greit å vente med å invitere Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 21 år gammel og har "svigers" cringe Sannsynligheten for at forholdet varer er svært liten, ta det med ro og tenk heller på svigers når du nærmer det 27 år eller noe just my two cents Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 just my two cents Litt av en ovenfra-og-ned holdning du har. TS: Har du spurt søsteren din hva hun mener om at du vurderer å invitere svigers? Siden dere skal feire sammen synes jeg du bør spørre. Skulle du ha feiret alene ville jeg sagt "hvorfor ikke?" men siden det er feiring med søsteren din er jeg litt mer bob-bob. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 just my two cents Litt av en ovenfra-og-ned holdning du har. TS: Har du spurt søsteren din hva hun mener om at du vurderer å invitere svigers? Siden dere skal feire sammen synes jeg du bør spørre. Skulle du ha feiret alene ville jeg sagt "hvorfor ikke?" men siden det er feiring med søsteren din er jeg litt mer bob-bob. er ikke meningen å virke slik, men sier bare som det er. Lenke til kommentar
Illuminatum Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 . Svigers er jo hyggelige, men det er jo så klart bedre stemning og atmosfære hvis det bare er mine foreldre og søsken. Selv synes jeg ikke det er så klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå