Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Invitere svigers til min bursdag?

Anbefalte innlegg

Hei, 
fyller 21 og lurer på om jeg skal invitere foreldra til samboern min til bursdagen min. ba de i fjor siden jeg ble et "rundt" tall, og for at de skulle møte min familie, altså mine foreldre og søsken. Lurer på om noen har noen tanker om dette? Feirer bursdag sammen med min søster siden hun har bursdag på nesten samme dag. Svigers er jo hyggelige, men det er jo så klart bedre stemning og atmosfære hvis det bare er mine foreldre og søsken. Tenker at det er jo heller ikke et rundt tall.. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

21 år gammel og har "svigers" 

cringe

Sannsynligheten for at forholdet varer er svært liten, ta det med ro og tenk heller på svigers når du nærmer det 27 år eller noe

just my two cents

Lenke til kommentar

just my two cents

Litt av en ovenfra-og-ned holdning du har.

TS: Har du spurt søsteren din hva hun mener om at du vurderer å invitere svigers? Siden dere skal feire sammen synes jeg du bør spørre. Skulle du ha feiret alene ville jeg sagt "hvorfor ikke?" men siden det er feiring med søsteren din er jeg litt mer bob-bob.

• Liker 2
Lenke til kommentar

just my two cents

Litt av en ovenfra-og-ned holdning du har.

TS: Har du spurt søsteren din hva hun mener om at du vurderer å invitere svigers? Siden dere skal feire sammen synes jeg du bør spørre. Skulle du ha feiret alene ville jeg sagt "hvorfor ikke?" men siden det er feiring med søsteren din er jeg litt mer bob-bob.

er ikke meningen å virke slik, men sier bare som det er. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...