Uncle Scrooge Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Hei, Jeg bor i en leilighet som ikke er altfor stor, men pga. betongvegger sliter jeg med dekning i deler av leiligheten. Sliter også med at nettet detter ut, usikker om dette skyldes modem/GET eller router. Tror det er sånn jeg har i dag: http://www.lefdal.com/product/data/nettverk-og-routere/DIR809/d-link-dir-809-wifi-router Jeg trenger en ny router til maks 1.500,- kroner. Hvilken er den beste for rekkevidde i denne prisklassen? Har nå 30/10 nett med GET, men skal få fiber i løpet av et par måneder. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Asus RT-AC68U bør vel være noe bedre. Eller Netgear R6200 Da man ikke får bedre til prisen. Du har vel prøvd å endre trådløs kanaler? I tilfeller det er problemet? Endret 8. februar 2017 av LMH1 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2017 Asus RT-AC68U bør vel være noe bedre. Eller Netgear R6200 Da man ikke får bedre til prisen. Du har vel prøvd å endre trådløs kanaler? I tilfeller det er problemet? Det har jeg ikke prøvd, skal teste ut det først! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå