Havvat Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Hei jeg er en fyr som lastet ned Photoshop demoen og prøvde den. Fant ut at grafisk design og redigering var veldig gøy Men så er problemet det at jeg er jo 15 og da har jeg ikke råd til å betale 200 kr ish i måneden for Photoshop og Adobe after effects Jeg googlet da opp "cheapest alternatives to Photoshop" og fant da 2 programmer som virket interessante. Disse programmene heter Afinnity og pixelmator. Å hvilken vil dere anbefale? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Hva med GIMP? Gratis og kraftig. Edit; Slenge med en link er fint https://www.gimp.org/ Endret 8. februar 2017 av 4 3 1 Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Affinity Designer og Affinity Photo legger an på å konkurrere med hhv Illustrator og Photoshop og er rundt 400,- stk. Fås for PC og Mac Pixelmator er vel kun app? Hvis du går på skole og kan få bekreftelse på at du er elev fra skolen så er det mye programvare som koster en brøkdel av fullpris (studentpris) Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Som ny i "faget" vil jeg anbefale deg å bli komfortabel med en av de billige eller gratis alternativene til Photoshop. De kan gjøre mye av det samme. De har stort sett bare ikke et like stort spekter av bruksområder som Photoshop. Da slipper du å lære deg opp i et program som koster skjorta. Jeg har hørt mye positivt om gimp som nevnes over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå