sinder18 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 keyboardet/musen fungerer etter eg har reinstalert pcen, Uansett hva windows eg prøver så vill ikke keyboardet fungere, det fungerer i startup og hele tiden, men når eg kommer til den biten der eg skal velge ett Pc namn til pcen så vill ikke keyboardet fungere eller musen.Eg har skaffet en ny 120gb kingston SSD. eg kobblet den til pcen og så reinstallerte eg windows etterpå. og så har dette problemet sjedd etter att eg reinstallerte windows. Tagenbordet fungerer fint i startup og når eg installerer windows, men når eg kommer til slutten der eg skal skrive inn ett Namn til pcen så fungerer ikke tagenbordet lenger eller musen. Tagenbordet Lyser men det vill ikke skrive noe når eg trykker på tastene. Har prøvd dette Legacy usb support er enabled i bios.Har prøvd 2 muser/keyboardPrøvd 3 ulike windows, Ultimate,proffesional og home samme problem uansett.Prøvd hver eneste usb som finnes på pcen, Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 8. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2017 Ingen som har noen løsninger? har prøvd og disable XCHI hand-off men får samme problem, bare nå så kan eg ikke installere windows i det hele tatt for nå fungerer ikke tastaturet der eg velger hva språk/timezone eg vill att pcen skal ha. så uansett hva eg prøver så føler eg att det bare blir verre Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 8. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Løst, Fekk hjelp av en venn som endret på noe i bios og så fungerte det. Han skiftet på Windows 7 kompablitet i bios for hovedkortet er så nytt att det er beregnet til win 8/10. Endret 8. februar 2017 av sinder18 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå