Emancipate Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Det finnes ikke, ifølge prisjakt.no. 615 er ditt eneste alternativ, det jeg kan se. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 8. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2017 hvis intel 615 yter dårligere enn intel 520 så er ikke 615 mitt eneste alternativ. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 8. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) ett tips til moderatorer er å holde unna diskusjoner og deres egne meninger i framtiden, hvis dere vil så kan dere heller delta i diskusjoner med normal konto men ikke som moderator. dette er fordi folk har en tendens til å diskutere med sine meninger basert på svar fra moderatorer og dermed skaper unødvendig trolling, og dårlig diskusjonskvalitet. moderator kan stenge denne tråden, fordi jeg har fått pekepinn på hva jeg skal lete etter, ellers takk for alle svar uansett. Endret 8. februar 2017 av Anonimofied Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 jeg vil tipse moderatorer om å holde unna diskusjoner og deres egne meninger i framtiden, hvis dere vil så kan dere heller delta i diskusjoner med normal konto men ikke som moderator. dette er fordi folk har en tendens til å svarer med sine meninger basert på svar fra moderatorer og dermed skaper unødvendig trolling, og dårlig diskusjonskvalitet. moderator kan stenge denne tråden, fordi jeg har fått pekepinn på hva jeg skal lete etter, ellers takk for alle svar uansett. Vil bare si dette offentlig. Vi moderatorer har ingen annen konto, det ville jo vært en brudd mot våre egne retningslinjer. Vi deltar på lik linje som alle andre i diskusjoner her på forumet, slik har det alltid vært og slik vil det alltid være. Ikke stenger vi tråder uten videre her på forumet heller. Diskusjonen i denne tråden har da gått ryddig for seg, eventuelle misforståelser skyldes litt dårlig info i første post. Spill og vifteløs er ikke to ord som går hånd i hånd nå om dagen. Lenke til kommentar
PolPot Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Dell XPS 15 er det nærmeste du kommer tror jeg. i7700HQ, 16GB RAM, 512GB SSD og HD630/GTX1050. Har denne selv og spiller Civ 6 uten problemer (minst støy med HD630). Meget fornøyd. 1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Moderatormelding Fjernet en del off topic prat. Hold dere til temaet i tråden som handler om en bærbar pc, helst vifteløs, men kan brukes til enkelte spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå