IngvaldNordland Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Kystbussen 16 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Kunstnersk kreativitet! Alltid interssant å se! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 Litt tilbake igjen. Tusen takk. mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 Burde ha lagt til noen beskrivende ord over ideen bak.Føgende: Reiser fra Begen med hurtigruta. Her overfart Hallhjem. Prøver å gi et bredt inntrykk over de mange fasetter avreisen i en sammenvevd tråd. Vanskelig å evaluer dette på standard måte. Kunne vært kjekt å høre om der falt helt utenfor eller ei ? :-)mvhibn Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg får nøye meg med å si at jeg beundrer din kreativitet da jeg ikke sitter bak en stor dataskjerm og tør prøve meg på denne. Utfordrer Smort1 til dette. Snart braker de sammen MFK og KBK:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Hei Gunnar. Kjekt å høre lyd. Ikke nødvendigvis ros. Har jobbet noe videre på egenhand da jeg tror noen partier ble for mørke. Her er det heldigvis ingen eksakt sannhet, så veien er åpen for det meste. Ha en fortsatt flott ferie. mvh Ibn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg