Snerk Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Har en nevø (5) og niese (3) som stadig er på besøk. De vil spille men jeg har ingen spill de har noen forutsetning for å forstå eller mestre. Så jeg trenger noe her Må være ekstremt enkelt å kontrollere. Noe man kan spille i 20 min chunks. Har bare en kontroller. Flerspiller blir uansett alt for vanskelig for den minste. Så tar i mot tips med stor takknemlighet. Gjerne enkle PSN spill. Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Regner med dette er PS4? Ratchet og Clank Little Big Planet Begge veldig kjekke spill som du kan plukke opp, spille litt og legge fra deg igjen. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Lego spillene er jo ganske simple, jeg selv pleier å la de små spille flash spill på internett, men vet ikke hvor bra ps4 browseren klarer det. lego.se har en del bra flash spill for små barn Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 LEGO, Skylanders og Infinity er tre barnevennlige spill. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Et av mine beste minner fra årene før jeg ble tenåring var Banjo Kazooie og Donky Kong-spillene. Nå kommer flere av de involverte i disse spillene med nytt spill som heter Yooka-Leylee. Spilte disse fra jeg var rundt 5-6 til 13 år. Er 28 i dag, og ser fram til det nye spillet fra dem. Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Lego spillene. Spiller det med min sønn på 6år. Ellers så er little big planet 3 ps+ spillet denne månden. Ratchet og clank ble litt vanskelig syns han. Endret 8. februar 2017 av Dimnar Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Rayman spilla er perfekt til barn. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Jepp det gjelder PS4. Tusen takk for tips men føler at vi må ned et hakk i vanskelighetsgrad. Noe av dette blir alt for vanskelig for den minste. Må være simple greier. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Tja, Minecraft finnes på PS4, kan gå i creative mode å bare lage ting. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Anbefaler og hvertfall prøve noen av forslagene her og gjerne i co-op. Er 29 år nå og har spilt spill hele livet av den analoge og digitale varianten og klart som regel meg ganske fint i litt mer avanserte titler med og uten flere spillere i 3-4 års alderen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå